Grupa TENSE zwyciężyła w prestiżowym konkursie European Search Awards 2021. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign SEO za optymalizację strony cukierniasowa.pl. To kolejny sukces Grupy TENSE na arenie międzynarodowej, w którym doceniana jest nasza praca na rzecz klientów.
ESA to jeden z największych konkursów branżowych na świecie. Biorą w nim udział agencje SEO, SEM, contentmarketingowe oraz PR z całej Europy. W tym roku do organizatorów spłynęło aż 7 tysięcy zgłoszeń w ponad 40 kategoriach. Przy tak zaciętej konkurencji zwycięstwo smakuje jeszcze lepiej.
W ESA prezentowaliśmy pracę dla Klienta Cukiernia Sowa. Naszym zadaniem było sprawienie, aby marka, której kawiarnie znają mieszkańcy wszystkich większych miast w Polsce, stała się równie popularna także w sieci.
Wyprowadziliśmy serwis z kryzysu spowodowanego wcześniejszymi działaniami i przygotowaliśmy nową strategię pozycjonowania. Zależało nam przede wszystkim na tym, aby strona zdobyła szybką poprawę widoczności oraz była lepiej „czytana” przez roboty Googla’a co przełożyłoby się na wyższe pozycje w wyszukiwarce.
Na efekty nie czekaliśmy długo.
• W dwa miesiące wygenerowaliśmy ponad 30 tys. przejść z Google dla fraz zawierających nazwę brandu oraz ponad 4 tys. kliknięć z fraz bez niego!
• Zwiększyliśmy liczbę sesji z bezpłatnych wyników o dodatkowe 214 tys.
• W województwie mazowieckim zanotowaliśmy wzrost o 74 tys. sesji z wyników organicznych.
• Uzyskaliśmy pozycje w TOP 3 na jedne z najtrudniejszych fraz w branży: cukiernia, tort weselny oraz tort dla dzieci.
– To przykład wspaniałej pracy, która zaowocowała rozwiązaniem wielu problemów Klienta wynikających z pandemii. Przyjęta strategia i obrana taktyka przyniosły wymierne rezultaty, które dowodzą, że założenia stojące za nimi były słuszne – usłyszeliśmy od jurorów podczas gali wręczania nagród 27 maja.
Wygrana w konkursie ESA nie jest naszym jedynym sukcesem w tym roku. W maju zdobyliśmy drugie miejsce w Global Agency Awards 2021, który nagradza najlepsze agencje marketingowe na świecie. Otrzymaliśmy srebro w kategorii Best Marketing Agency od The Year jako potwierdzenie znakomitej pracy dla Klientów oraz dynamicznego rozwoju.
– Cieszy nas każda nagroda, ale uznanie dla Grupy TENSE na arenie międzynarodowej to potwierdzenie kierunku, w którym zmierzamy – mówi Michał Więcław, Prezes Zarządu. – W TENSE jest niemal 180 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces ponad 2000 Klientów. To duża odpowiedzialność, ale także radość, że nasze starania się dostrzegane. Dziękuję wszystkim, którzy mieli wkład w to, że możemy pochwalić się kolejnym wyróżnieniem. Bez waszego zaangażowania i pracy nie byłoby Grupy TENSE.
To jeszcze nie koniec emocji konkursowych. Czekamy na wyłonienie zwycięzców w Global Search Awards 2021. O tym, czy powtórzymy ubiegłoroczny sukces, dowiemy się 13 lipca.