Google CSS

Co to jest Google CSS i czym r├│┼╝ni si─Ö od Google Shopping?

Rynek marketingu internetowego ma wiele us┼éug do zaproponowania. Jedn─ů z nich jest CSS ÔÇô platforma niezb─Ödna do prowadzenia kampanii produktowych.

O jej licznych zaletach przekonasz si─Ö zaraz po zaimplementowaniu do niej artyku┼é├│w ze sklepu online. To narz─Ödzie przynosz─ůce szybkie efekty i tanie w wykorzystaniu. Zastanawiasz si─Ö, jak dok┼éadnie ono dzia┼éa, co je ┼é─ůczy z Google Shopping i w jaki spos├│b mo┼╝na zastosowa─ç to rozwi─ůzanie w praktyce? Przeczytaj artyku┼é i poznaj najwa┼╝niejsze informacje. Z lektury dowiesz si─Ö te┼╝, ile mo┼╝esz zyska─ç na wdro┼╝eniu reklam w internecie!

Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Czym s─ů kampanie produktowe?

W skr├│cie nazywa si─Ö je PLA, czyli Product Listing Ads.

Je┼Ťli prowadzisz sklep internetowy, s─ů one wr─Öcz niezb─Ödne. Niezw┼éocznie przyci─ůgn─ů na Twoj─ů stron─Ö nowych klient├│w, zwi─Öksz─ů wsp├│┼éczynnik konwersji i podbij─ů liczb─Ö wej┼Ť─ç na domen─Ö. Reklamy produktowe maj─ů na celu sprzeda┼╝ i promocj─Ö w internecie. Jeszcze do niedawna mo┼╝na by┼éo wdro┼╝y─ç je jedynie poprzez Zakupy Google. Dzi┼Ť sytuacja przedstawia si─Ö inaczej. Jako przedsi─Öbiorca z bran┼╝y e-commerce masz sporo opcji do wyboru ÔÇô w dodatku tanich! Jak wygl─ůdaj─ů PLA i w jaki spos├│b z nich skorzysta─ç?

Zapewne nieraz szuka┼ée┼Ť jakiego┼Ť produktu poprzez wyszukiwark─Ö Google.

Wpisywa┼ée┼Ť w odpowiednie okienko nazw─Ö interesuj─ůcego Ci─Ö przedmiotu, np.: ÔÇ×sneakersy bia┼éeÔÇŁ. Pami─Ötasz, co wy┼Ťwietli┼éo si─Ö na samej g├│rze strony po klikni─Öciu ÔÇ×EnterÔÇŁ? Dok┼éadnie ÔÇô buty z r├│┼╝nych sklep├│w, kt├│re pasowa┼éy do fraz kluczowych. To w┼éa┼Ťnie artyku┼éy ze stron, jakie wdro┼╝y┼éy kampanie produktowe. PLA umo┼╝liwiaj─ů szybki podgl─ůd i zakup poszczeg├│lnych rzeczy. W ┼éatwy spos├│b mo┼╝esz te┼╝ por├│wna─ç dost─Öpne mo┼╝liwo┼Ťci i wybra─ç najlepszy model obuwia dla siebie.

Reklama ma form─Ö graficzn─ů.

Przedstawia zdj─Öcia promowanego asortymentu, jego nazw─Ö i cen─Ö. Wskazuje tak┼╝e sklep, w jakim mo┼╝na kupi─ç wyszukiwany towar. Lepiej oddzia┼éuje wi─Öc na potencjalnych klient├│w ÔÇô w por├│wnaniu do promocji tekstowych, kt├│re wymuszaj─ů na u┼╝ytkownikach przegl─ůdarek po┼Ťwi─Öcenie d┼éu┼╝szej chwili na zapoznanie si─Ö z ofert─ů. PLA pozwala niezw┼éocznie zapozna─ç si─Ö z najwa┼╝niejszymi informacjami o danym produkcie, bez konieczno┼Ťci wchodzenia na stron─Ö sprzedawcy.

Asortyment obj─Öty kampani─ů trafia do por├│wnywarki cen, np. Google Shopping.

Sklepy w ten spos├│b zdobywaj─ů nowych klient├│w ÔÇô niskim kosztem, p┼éac─ůc za tak─ů promocj─Ö w systemie CPC, czyli Cost per click. Co to oznacza? Op┼éat─Ö uiszcza si─Ö tylko za rzeczywiste klikni─Öcia w dan─ů reklam─Ö firmy. Bez obaw, masz mo┼╝liwo┼Ť─ç ustalenia miesi─Öcznego limitu, wi─Öc nie wydasz wi─Öcej, ni┼╝ zak┼éada Tw├│j bud┼╝et.

Czym jest CSS i dlaczego powstał?

Zastanawiasz si─Ö, jak tytu┼éowy CSS ma si─Ö do Zakup├│w Google? Z angielskiego to Comparsion Shopping Service, czyli platforma pe┼éni─ůca funkcj─Ö por├│wnywarki cen. Za jej pomoc─ů mo┼╝na obs┼éugiwa─ç kampanie produktowe, kt├│re jeszcze do niedawna trzeba by┼éo wdra┼╝a─ç wy┼é─ůcznie przez Google Shopping.

┼Üwiatowy gigant z bran┼╝y informatycznej w 2017 roku zosta┼é ukarany niebotycznie wysok─ů grzywn─ů ÔÇô 2,4 mld euro. Komisja Europejska uzna┼éa, ┼╝e Google wprowadza swego rodzaju monopol i faworyzuje tylko w┼éasne us┼éugi w wyszukiwarce. Poskutkowa┼éo to ÔÇ×otworzeniem furtkiÔÇŁ dla konkurencji.

Ameryka┼äski gigant informatyczny udost─Öpni┼é swoj─ů technologi─Ö, dzi─Öki czemu agencje marketingu internetowego mog┼éy stworzy─ç w┼éasne por├│wnywarki cen, czyli alternatywne Google Shopping Comparsion Service. Od tamtej pory w Google Zakupy wy┼Ťwietla si─Ö asortyment zaimplementowany r├│wnie┼╝ przez inne narz─Ödzia, z jakich mog─ů korzysta─ç podmioty dzia┼éaj─ůce w sektorze e-commerce. Co prawda, ju┼╝ wcze┼Ťniej by┼éo ich mn├│stwo, ale por├│wnywarki te nie bazowa┼éy na rozwi─ůzaniach pioniera w┼Ťr├│d us┼éug CPC. Produkty, kt├│re si─Ö w nich znajdowa┼éy, nie by┼éy promowane w kampaniach PPC (Pay-per-click). W zwi─ůzku z tym sklepy internetowe, chc─ůc nie chc─ůc, musia┼éy decydowa─ç si─Ö na us┼éugi dostarczane przez Google. Niestety generowa┼éo to najwi─Öksze koszty. Flagowa firma internetowa nalicza relatywnie du┼╝e prowizje za klikni─Öcia.

Mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlania promowanych przez konkurencyjne CSS-y artyku┼é├│w w Zakupy Google pozwala na zmniejszenie koszt├│w za us┼éugi PPC.

Wystarczy, ┼╝e znajdziesz dobr─ů agencj─Ö marketingow─ů (https://www.grupatense.pl/), kt├│ra zajmuje si─Ö kampaniami reklamowymi i oferuje opcj─Ö skorzystania z alternatywnego CSS, w tym pomoc w zintegrowaniu z nim katalogu Twojego sklepu. Taka forma promocji jest ta┼äsza, a przy tym r├│wnie skuteczna, co Google Ads.

Zauwa┼╝, ┼╝e obecnie po wpisaniu w wyszukiwark─Ö danej frazy otrzymujesz list─Ö produkt├│w, jakie znajduj─ů si─Ö w r├│┼╝nych por├│wnywarkach cen. Jak sprawdzi─ç, z kt├│rej z nich pochodz─ů wy┼Ťwietlane artyku┼éy? Pod zdj─Öciem, nazw─ů i domen─ů ka┼╝dego z towar├│w wy┼Ťwietla si─Ö niebieski napis, np.: ÔÇ×Przez: DomodiÔÇŁ, a nie jak zwykle ÔÇô przez: Google. Jest to informacja, ┼╝e sklep internetowy korzysta z us┼éug platformy Domodi zamiast ┼Ťwiatowego giganta informatycznego.

Nie masz pewno┼Ťci, czy to rozwi─ůzanie rzeczywi┼Ťcie przyniesie korzy┼Ťci Twojej firmie? Gwarantujemy, ┼╝e to si─Ö op┼éaca! A nawet wi─Öcej, wskazujemy wszystkie zalety, jakie wi─ů┼╝─ů si─Ö z CSS-ami dostarczanymi przez agencje marketingowe i nie tylko.

Korzy┼Ťci korzystania z CSS

Opcja niejako pominięcia Zakupów Google w procesie wdrażania kampanii produktowej przede wszystkim przyczynia się do obniżenia kosztów za usługi PPC.

Ameryka┼äska firma na ka┼╝dy ÔÇ×klikÔÇŁ w artyku┼é promowany w ramach konkurencyjnego CSS nak┼éada┼éa a┼╝ 20% mar┼╝y. W zwi─ůzku z otworzeniem si─Ö na inne platformy do por├│wnywania cen prowizja ta zosta┼éa zdj─Öta. Przedsi─Öbiorcy nie musz─ů ju┼╝ p┼éaci─ç niebotycznych op┼éat technologicznych. Koszty za reklamy w modelu PPC spad┼éy. Us┼éugi te nadal pozostaj─ů atrakcyjn─ů i jedn─ů z najskuteczniejszych form promocji biznesu e-commerce.

Co jeszcze zyskasz, decyduj─ůc si─Ö na konkurencyjny CSS, a nie Zakupy Google? Jakie realne korzy┼Ťci odniesie Twoja firma? W kr├│tkim czasie od zaimplementowania produkt├│w do por├│wnywarki zauwa┼╝ysz wyra┼║ny wzrost:

  • konwersji ÔÇô wej┼Ť─ç w interakcj─Ö z Twoim produktem,
  • wy┼Ťwietle┼ä i ruchu u┼╝ytkownik├│w na stronie sklepu,
  • wsp├│┼éczynnika klikalno┼Ťci ÔÇô czyli stosunku mi─Ödzy klikni─Öciami
  • a wy┼Ťwietleniami reklamy,
  • wska┼║nika zwrotu wydatk├│w na reklam─Ö ÔÇô Twoje przychody b─Öd─ů wi─Öksze ni┼╝ koszt promocji,
  • wsp├│┼éczynnika konwersji ÔÇô ┼Ťredniej liczby konwersji na interakcj─Ö z promowanymi produktami.

CSS Grupy TENSE

W naszej interaktywnej agencji marketingowej udost─Öpniamy mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z autorskiego CSS (https://shop.grupatense.pl/).

Je┼Ťli prowadzisz sklep internetowy, jest to dla Ciebie doskona┼éa okazja do jego szybkiego wypromowania w internecie. Por├│wnywarka cen jest niezb─Ödna do prowadzenia kampanii produktowych, a to one przyci─ůgaj─ů najwi─Öcej klient├│w na Twoj─ů stron─Ö. Decyduj─ůc si─Ö na us┼éugi Grupy TENSE, otrzymasz pe┼éne wsparcie w procesie implementacji katalogu towar├│w do CSS.

W wyszukiwarce pod Twoimi ofertami wy┼Ťwietli si─Ö: ÔÇ×Przez: Grupa TENSEÔÇŁ, co informuje o tym, ┼╝e korzystasz z naszych us┼éug.

Autorski CSS umo┼╝liwia sprawne por├│wnywanie cen poszczeg├│lnych artyku┼é├│w u┼╝ytkownikom. Produkty s─ů podzielone na kategorie. Intuicyjne filtry dost─Öpne na stronie pozwalaj─ů:

  • sortowa─ç towary po cenie (rosn─ůco/malej─ůco) lub nazwie ÔÇô alfabetycznie,
  • wybra─ç producenta produkt├│w,
  • dostosowa─ç zakres cen poszukiwanych artyku┼é├│w,
  • szuka─ç po┼╝─ůdanych rzeczy po nazwie.

Nasz CSS a Zakupy Google ÔÇô co je r├│┼╝ni? Obie platformy zrzeszaj─ů grupy produkt├│w z r├│┼╝nych sklep├│w i umo┼╝liwiaj─ů Ci dotarcie do nowych, potencjalnych klient├│w.

Por├│wnywarka Grupy TENSE przyniesie Ci jednak oszcz─Ödno┼Ťci. Pami─Ötaj, ┼╝e korzystanie z konkurencyjnego CSS jest wolne od 20% prowizji, jak─ů przyjdzie Ci zap┼éaci─ç za kampanie uruchamiane bezpo┼Ťrednio poprzez Google Shopping. Ka┼╝de klikni─Öcie generuje dodatkowe koszty. Zastan├│w si─Ö, czy warto przep┼éaca─ç?

Postaw na kampanie poprzez alternatywny CSS i oszcz─Ödzaj!

Wiesz ju┼╝, co to Comparsion Shopping Service, do czego jest potrzebny oraz jakie korzy┼Ťci si─Ö z nim wi─ů┼╝─ů.

Masz te┼╝ ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e korzystanie z innych platform ni┼╝ Zakupy Google przynosi oszcz─Ödno┼Ťci i wyra┼║nie wp┼éywa na wska┼║nik zwrotu koszt├│w na reklam─Ö. Dlatego nie zastanawiaj si─Ö d┼éu┼╝ej. Postaw na us┼éugi interaktywnej agencji marketingowej, kt├│ra kompleksowo zajmie si─Ö Twoim biznesem e-commerce. Tworzenie stron, pozycjonowanie, content marketing, kampanie produktowe (https://www.grupatense.pl/reklama-ppc/)… W Grupie TENSE mo┼╝emy Ci zaoferowa─ç to i jeszcze wi─Öcej. Zapoznaj si─Ö z ofert─ů i szybko wypromuj sw├│j sklep w internecie. To co wybierasz: oszcz─Ödno┼Ťci z naszym CSS czy dodatkowe koszty z Zakupami Google?