Kampanie PPC

Precyzyjne targetowanie, elastyczność form promocji i możliwość monitorowania efektów kampanii na bieżąco to najważniejsze zalety tego typu reklamy. Nasi specjaliści pomogą Ci wykorzystać potencjał kampanii PPC. Możemy zrealizować dla Ciebie działania w zakresie:

Zamów bezpłatną wycenę

Dlaczego warto inwestować w kampanie PPC?

Na pewno wiele razy trafiłeś na płatną reklamę – może nawet w taką kliknąłeś!
Do najpopularniejszych form kampanii PPC należą Google Ads oraz Meta Ads (dawniej znane jako Facebook Ads). Wyświetlają się podczas przeglądania stron internetowych oraz mediów społecznościowych. Swoje miejsce mają również w wynikach wyszukiwania Google.

logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Zalety kampanii PPC

Najszybszy sposób dotarcia do klienta
Precyzyjna grupa odbiorców
Płatność za kliknięcie
Kontrola nad budżetem
Mierzalność efektów już od pierwszego dnia
Możliwość wprowadzania zmian w reklamach na bieżąco

Formaty kampanii PPC

Ze względu na możliwość umieszczenia ich w różnych miejscach na stronach internetowych, kampanie reklamowe przybierają bardzo różne formy.

  • Linki sponsorowane
  • Grafiki
  • Materiały wideo
  • E-maile

Koszt reklamy PPC

Dużo się mówi o opłacalności kampanii PPC, czy o łatwości w zarządzaniu budżetem. Ale z czego właściwie wynikają takie opinie?

Przede wszystkim prowadząc kampanię reklamową, płacisz nie za jej całokształt czy wyświetlenia, a za pojedyncze kliknięcie w Twoją reklamę. I to właśnie cena za kliknięcie stanowi podstawę planowania budżetu.

Dlaczego należy pozycjonować stronę w Google?

Kampanie Google Ads

Ponad 90% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google – dlatego warto się w niej pojawiać nie tylko za sprawą SEO, ale także reklam PPC.

Trudno dyskutować z bezkonkurencyjnością Google Ads. Jest to najczęściej wybierana przez przedsiębiorców forma marketingu PPC. Zastanawiasz się dlaczego? Przede wszystkim przez mnogość rozwiązań i kanałów dotarcia, jakie oferuje.

Już same dostępne formy reklamy dają ogromną dowolność w planowaniu działań. W Google Ads Twoje reklamy mogą wyświetlać się użytkownikom w formie:

  • tekstowej,
  • graficznej,
  • wideo.

Konfiguracja kampanii

Największą siłą Google Ads są możliwości konfiguracji kampanii. Od sprecyzowania użytkowników, do których ma ona trafiać aż po wybranie konkretnych miejsc, w których ma się wyświetlać.

W ramach Google Ads możesz zdecydować się na reklamę w:
– sieci wyszukiwania,
– aplikacjach,
– sieci witryn współpracujących z Google.

Jeśli natomiast chodzi o skonkretyzowanie grupy odbiorców, Google pozwala na kierowanie się takimi wyznacznikami jak:

– wiek,
– płeć,
– zainteresowania,
– zainteresowania zakupowe,
– geolokalizacja,
– zwyczaje,
i wiele więcej! Jest to naprawdę potężne narzędzie, z którego pomocą wypromujesz swój biznes do mnóstwa nowych klientów!

Poznaj nowe kanały dotarcia do swoich klientów

W ramach systemu Google Ads pomożemy Ci stworzyć reklamy, które nie będą nachalne i nie zrażą do siebie Twoich potencjalnych klientów. Pomożemy Ci trafiać do tych osób, które są realnie zainteresowane Twoimi usługami lub produktami.

Kampanie PPC w ramach Google Ads charakteryzują się wysoką skutecznością dla każdej branży. Dlaczego? Właśnie z uwagi na wspomnianą już wcześniej ogromną liczbę kanałów dotarcia i dowolności w ich wyborze.

Gdzie Twoje reklamy wyświetlą się odbiorcom:

w wynikach wyszukiwania.
w formie reklam displayowych.
w serwisie YouTube.
na poczcie Gmail.
  • Reklama produktowa

    To forma reklam najbardziej przydatna dla sklepów internetowych. Dzięki niej konkretne produkty z Twojej oferty pokażą się ponad listą wyników wyszukiwania w oparciu o słowa kluczowe w opisie i tytule produktu.

    Cena, która wyświetla się przy produkcie, jest automatycznie aktualizowana na podstawie sklepu internetowego. Dzięki temu nie musisz pamiętać o korygowaniu jej w przypadku jakichkolwiek zmian wynikających chociażby z promocji sezonowych.

  • Reklamy displayowe

    Składają się one z reklam tekstowych, graficznych lub wideo i mają prosty cel – zachęcić użytkownika do przejścia na stronę docelową i dokonania konwersji. Na przykład poprzez zakupienie promowanego towaru lub zapisania się na webinar.

    W ich przypadku często wykorzystywane jest połączenie obrazu z krótkim, chwytliwym tekstem, wzywającym do konkretnego działania (tak zwanym Call To Action).

    Reklamy displayowe w kampaniach PPC grają jeszcze jedną ważną rolę. Wykorzystuje się je do remarketingu. Co to znaczy? Przekaz reklamy kieruje się do ludzi, którzy w pewien sposób zetknęli się z Twoją marką, aby skłonić ich do ponownej wizyty na Twojej stronie poprzez dobranie odpowiedniej komunikacji.

  • Reklamy w serwisie YouTube

    YouTube jest jedną z najbardziej popularnych stron internetowych w naszym kraju. Korzystają z niego praktycznie wszyscy, niezależnie od grupy wiekowej, jak to bywa w przypadku innych mediów społecznościowych.

    Daje możliwość stworzenia niezwykle skutecznych kampanii, jednak nieco trudniejszych w realizacji niż reklamy displayowe.

    YouTube oferuje możliwość umieszczenia na łamach swojego serwisu krótkich filmików reklamowych, wyświetlanych przed lub w trakcie materiałów innych twórców. Mogą one być krótkie sześcio- lub piętnastosekundowe – wtedy występują w formie niepomijalnej – lub dłuższe, które użytkownik może pominąć.

  • Reklamy w poczcie Gmail

    Te reklamy „udają” standardowe wiadomości e-mail – jedyne, co je odróżnia to specjalne oznaczenie – a pojawiają się najczęściej w zakładkach „Promocje” lub „Społeczność”.

Planujesz kampanię Google Ads?
Dowiedz się więcej

Meta Ads – wykorzystaj największe media społecznościowe

Z mediów społecznościowych korzysta większość społeczeństwa. Dzięki dobrze dobranej kampanii PPC trafisz ze swoim biznesem dokładnie do tych osób, które są realnie zainteresowane Twoimi usługami.

Reklamy Meta Ads (wcześniej znane jako Facebook Ads) są przeznaczone dosłownie dla każdego. Wyświetlają się użytkownikom podczas codziennego przeglądania aplikacji i zapewne nie raz zetknąłeś się już z promującym się w ten sposób lokalnym biznesem lub sklepem specjalistycznym.

W zależności od Twoich preferencji reklamy mogą pojawić się na:

  • Facebooku,
  • Instagramie,
  • Messengerze,
  • stronach wydawców związanych z siecią Audience Network.

Formaty Google Ads

  • Reklamy graficzne

    Czyli najbardziej popularna forma kampanii PPC. Możesz za ich pomocą promować produkty, usługi czy stworzony przez Ciebie content.

    Odbiorcy o wiele lepiej przyswajają treści wizualne niż „suchy” tekst – łatwiej jest złapać ich uwagę obrazem. A jeżeli dodasz do tego dobre wezwanie do działania, Twoja kampania przyniesie świetne rezultaty!

  • Reklamy wideo

    Format prawdopodobnie jeszcze bardziej angażujący niż grafika. Animacja lub nagranie, na którym zwrócisz się bezpośrednio do obserwatora, a do tego ciekawa narracja na pewno przykują uwagę.

    Częstą praktyką jest także krótkie przedstawienie produktu w formie wideo. Pomoże to przyszłym i niezdecydowanym kupującym na lepsze zapoznanie się z oferowanym przez Ciebie produktem.

  • Reklama w formie karuzeli

    Karuzela to post składający się z kilku następujących po sobie obrazów. Każdy z nich może zostać opatrzony osobnym linkiem, dlatego jest to forma idealna do promowania kilku produktów naraz – na przykład powiązanych ze sobą!

    Karuzelę można też wykorzystać do opowiedzenia historii lub przekazania idei w prostej formie.

  • Reklama w formie kolekcji

    Jest to fuzja grafiki i filmu, dzięki której będziesz w stanie przedstawić swoją ofertę w maksymalnie atrakcyjny sposób. Widz dzięki temu będzie mógł zapoznać się z Twoim przekazem, a następnie przejrzeć katalog oferowanych produktów.

Chcesz wykorzystać Facebook Ads do promocji oferty?
Dowiedz się więcej

TikTok Ads – dotrzyj do młodszych odbiorców

Jeśli Twój plan biznesowy zakłada docieranie do młodszej klienteli, powinieneś rozważyć skorzystanie z TikTok Ads.

Jako jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych TikTok oferuje mnóstwo możliwości. Pozwala także na rozwinięcie kreatywności!
Formaty reklam na TikToku

Przede wszystkim pamiętaj, że TikTok to platforma, na której użytkownicy dzielą się krótkimi, skupiającymi uwagę widzów filmikami. Dlatego właśnie Twoje reklamy również mają postać wideo:

  • In-feed video
  • Brand takeovers
  • TopView
  • Branded Hashtag Challenges
  • Branded Effects.

Planujesz kampanię na TikToku?

Dowiedz się więcej

Reklama na LinkedIn – profesjonaliści w zasięgu ręki

Na LinkedInie użytkownicy skupiają się na budowaniu relacji biznesowych z ludźmi z całego świata. To idealne miejsce do zamieszczania ofert pracy czy promowania swojej firmy w środowisku biznesowym.

System reklamowy LinkedIn Ads pozwoli Ci na większą selekcję odbiorców Twoich kreacji. Poza standardowymi wytycznymi, takimi jak lokalizacja, język czy zainteresowania, portal umożliwia również określenie grupy docelowej na podstawie kompetencji czy wieku.

Chcesz wykorzystać LinkedIn Ads w swoich działaniach marketingowych?

Czytaj więcej

LinkedIn Ads – formaty

Reklamy LinkedIn Ads przewyższają pod względem liczby formatów nawet te dostępne w ramach Meta Ads. Do wyboru masz ich aż jedenaście:

  • reklamę z pojedynczym zdjęciem
  • karuzelę reklam
  • reklamę wideo
  • reklamę wydarzenie
  • reklamę tekstowa
  • reklamę konwersacyjna
  • reklamę w wiadomościach
  • reklamę dla pozyskania obserwujących
  • reklamę Spotlight przekierowująca na stronę
  • reklamę oferty pracy
  • reklamę w formie dokumentu.

Formaty Microsoft Ads

Microsoft Ads – kampanie

Microsoft Ads to system reklamowy, w którym zdobywasz klientów korzystających z wyszukiwarki Bing. Pozwala wyświetlać reklamy w miejscach, które są zupełnie niedostępne dla Google. To może stać się narzędziem do wyprzedzenia konkurencji i możliwością dotarcia do nowych potencjalnych klientów.

Chcesz reklamować się w Microsoft Ads?

Dowiedz się więcej

Co mówią o nas klienci?

Współpraca z nami przynosi wyraźne efekty! Potwierdzają to setki naszych klientów… ale nie musisz wierzyć nam na słowo!

Sprawdź sukcesy naszych kampanii na przykładach

Poznaj cele, strategię i efekty kampanii PPC, które prowadziliśmy dla naszych klientów. W case studies dzielimy się wiedzą!

Czytaj więcej

Przeczytaj opinie innych

Sprawdź, co mają o nas do powiedzenia nasi klienci i przekonaj się, jak wygląda współpraca z nami!

Czytaj więcej