Kampanie PPC

Precyzyjne targetowanie, elastyczno┼Ť─ç form promocji i mo┼╝liwo┼Ť─ç monitorowania efekt├│w kampanii na bie┼╝─ůco to najwa┼╝niejsze zalety tego typu reklamy. Nasi specjali┼Ťci pomog─ů Ci wykorzysta─ç potencja┼é kampanii PPC. Mo┼╝emy zrealizowa─ç dla Ciebie dzia┼éania w zakresie:

Zam├│w bezp┼éatn─ů wycen─Ö

Dlaczego warto inwestowa─ç w kampanie PPC?

Na pewno wiele razy trafi┼ée┼Ť na p┼éatn─ů reklam─Ö ÔÇô mo┼╝e nawet w tak─ů klikn─ů┼ée┼Ť!
Do najpopularniejszych form kampanii PPC nale┼╝─ů Google Ads oraz Meta Ads (dawniej znane jako Facebook Ads). Wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö podczas przegl─ůdania stron internetowych oraz medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. Swoje miejsce maj─ů r├│wnie┼╝ w wynikach wyszukiwania Google.

logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Zalety kampanii PPC

Najszybszy spos├│b dotarcia do klienta
Precyzyjna grupa odbiorc├│w
P┼éatno┼Ť─ç za klikni─Öcie
Kontrola nad bud┼╝etem
Mierzalno┼Ť─ç efekt├│w ju┼╝ od pierwszego dnia
Mo┼╝liwo┼Ť─ç wprowadzania zmian w reklamach na bie┼╝─ůco

Formaty kampanii PPC

Ze wzgl─Ödu na mo┼╝liwo┼Ť─ç umieszczenia ich w r├│┼╝nych miejscach na stronach internetowych, kampanie reklamowe przybieraj─ů bardzo r├│┼╝ne formy.

  • Linki sponsorowane
  • Grafiki
  • Materia┼éy wideo
  • E-maile

Koszt reklamy PPC

Du┼╝o si─Ö m├│wi o op┼éacalno┼Ťci kampanii PPC, czy o ┼éatwo┼Ťci w zarz─ůdzaniu bud┼╝etem. Ale z czego w┼éa┼Ťciwie wynikaj─ů takie opinie?

Przede wszystkim prowadz─ůc kampani─Ö reklamow─ů, p┼éacisz nie za jej ca┼éokszta┼ét czy wy┼Ťwietlenia, a za pojedyncze klikni─Öcie w Twoj─ů reklam─Ö. I to w┼éa┼Ťnie cena za klikni─Öcie stanowi podstaw─Ö planowania bud┼╝etu.

Dlaczego nale┼╝y pozycjonowa─ç stron─Ö w Google?

Kampanie Google Ads

Ponad 90% polskich u┼╝ytkownik├│w Internetu korzysta z wyszukiwarki Google ÔÇô dlatego warto si─Ö w niej pojawia─ç nie tylko za spraw─ů SEO, ale tak┼╝e reklam PPC.

Trudno dyskutowa─ç z bezkonkurencyjno┼Ťci─ů Google Ads. Jest to najcz─Ö┼Ťciej wybierana przez przedsi─Öbiorc├│w forma marketingu PPC. Zastanawiasz si─Ö dlaczego? Przede wszystkim przez mnogo┼Ť─ç rozwi─ůza┼ä i kana┼é├│w dotarcia, jakie oferuje.

Ju┼╝ same dost─Öpne formy reklamy daj─ů ogromn─ů dowolno┼Ť─ç w planowaniu dzia┼éa┼ä. W Google Ads Twoje reklamy mog─ů wy┼Ťwietla─ç si─Ö u┼╝ytkownikom w formie:

  • tekstowej,
  • graficznej,
  • wideo.

Konfiguracja kampanii

Najwi─Öksz─ů si┼é─ů Google Ads s─ů mo┼╝liwo┼Ťci konfiguracji kampanii. Od sprecyzowania u┼╝ytkownik├│w, do kt├│rych ma ona trafia─ç a┼╝ po wybranie konkretnych miejsc, w kt├│rych ma si─Ö wy┼Ťwietla─ç.

W ramach Google Ads mo┼╝esz zdecydowa─ç si─Ö na reklam─Ö w:
– sieci wyszukiwania,
– aplikacjach,
– sieci witryn wsp├│┼épracuj─ůcych z Google.

Je┼Ťli natomiast chodzi o skonkretyzowanie grupy odbiorc├│w, Google pozwala na kierowanie si─Ö takimi wyznacznikami jak:

– wiek,
– p┼ée─ç,
– zainteresowania,
– zainteresowania zakupowe,
– geolokalizacja,
– zwyczaje,
i wiele wi─Öcej! Jest to naprawd─Ö pot─Ö┼╝ne narz─Ödzie, z kt├│rego pomoc─ů wypromujesz sw├│j biznes do mn├│stwa nowych klient├│w!

Poznaj nowe kanały dotarcia do swoich klientów

W ramach systemu Google Ads pomo┼╝emy Ci stworzy─ç reklamy, kt├│re nie b─Öd─ů nachalne i nie zra┼╝─ů do siebie Twoich potencjalnych klient├│w. Pomo┼╝emy Ci trafia─ç do tych os├│b, kt├│re s─ů realnie zainteresowane Twoimi us┼éugami lub produktami.

Kampanie PPC w ramach Google Ads charakteryzuj─ů si─Ö wysok─ů skuteczno┼Ťci─ů dla ka┼╝dej bran┼╝y. Dlaczego? W┼éa┼Ťnie z uwagi na wspomnian─ů ju┼╝ wcze┼Ťniej ogromn─ů liczb─Ö kana┼é├│w dotarcia i dowolno┼Ťci w ich wyborze.

Gdzie Twoje reklamy wy┼Ťwietl─ů si─Ö odbiorcom:

w wynikach wyszukiwania.
w formie reklam displayowych.
w serwisie YouTube.
na poczcie Gmail.
  • Reklama produktowa

    To forma reklam najbardziej przydatna dla sklep├│w internetowych. Dzi─Öki niej konkretne produkty z Twojej oferty poka┼╝─ů si─Ö ponad list─ů wynik├│w wyszukiwania w oparciu o s┼éowa kluczowe w opisie i tytule produktu.

    Cena, kt├│ra wy┼Ťwietla si─Ö przy produkcie, jest automatycznie aktualizowana na podstawie sklepu internetowego. Dzi─Öki temu nie musisz pami─Öta─ç o korygowaniu jej w przypadku jakichkolwiek zmian wynikaj─ůcych chocia┼╝by z promocji sezonowych.

  • Reklamy displayowe

    Sk┼éadaj─ů si─Ö one z reklam tekstowych, graficznych lub wideo i maj─ů prosty cel ÔÇô zach─Öci─ç u┼╝ytkownika do przej┼Ťcia na stron─Ö docelow─ů i dokonania konwersji. Na przyk┼éad poprzez zakupienie promowanego towaru lub zapisania si─Ö na webinar.

    W ich przypadku cz─Östo wykorzystywane jest po┼é─ůczenie obrazu z kr├│tkim, chwytliwym tekstem, wzywaj─ůcym do konkretnego dzia┼éania (tak zwanym Call To Action).

    Reklamy displayowe w kampaniach PPC graj─ů jeszcze jedn─ů wa┼╝n─ů rol─Ö. Wykorzystuje si─Ö je do remarketingu. Co to znaczy? Przekaz reklamy kieruje si─Ö do ludzi, kt├│rzy w pewien spos├│b zetkn─Öli si─Ö z Twoj─ů mark─ů, aby sk┼éoni─ç ich do ponownej wizyty na Twojej stronie poprzez dobranie odpowiedniej komunikacji.

  • Reklamy w serwisie YouTube

    YouTube jest jedn─ů z najbardziej popularnych stron internetowych w naszym kraju. Korzystaj─ů z niego praktycznie wszyscy, niezale┼╝nie od grupy wiekowej, jak to bywa w przypadku innych medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych.

    Daje mo┼╝liwo┼Ť─ç stworzenia niezwykle skutecznych kampanii, jednak nieco trudniejszych w realizacji ni┼╝ reklamy displayowe.

    YouTube oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç umieszczenia na ┼éamach swojego serwisu kr├│tkich filmik├│w reklamowych, wy┼Ťwietlanych przed lub w trakcie materia┼é├│w innych tw├│rc├│w. Mog─ů one by─ç kr├│tkie sze┼Ťcio- lub pi─Ötnastosekundowe ÔÇô wtedy wyst─Öpuj─ů w formie niepomijalnej ÔÇô lub d┼éu┼╝sze, kt├│re u┼╝ytkownik mo┼╝e pomin─ů─ç.

  • Reklamy w poczcie Gmail

    Te reklamy ÔÇ×udaj─ůÔÇŁ standardowe wiadomo┼Ťci e-mail ÔÇô jedyne, co je odr├│┼╝nia to specjalne oznaczenie ÔÇô a pojawiaj─ů si─Ö najcz─Ö┼Ťciej w zak┼éadkach ÔÇ×PromocjeÔÇŁ lub ÔÇ×Spo┼éeczno┼Ť─çÔÇŁ.

Planujesz kampani─Ö Google Ads?
Dowiedz si─Ö wi─Öcej

Meta Ads ÔÇô wykorzystaj najwi─Öksze media spo┼éeczno┼Ťciowe

Z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych korzysta wi─Ökszo┼Ť─ç spo┼éecze┼ästwa. Dzi─Öki dobrze dobranej kampanii PPC trafisz ze swoim biznesem dok┼éadnie do tych os├│b, kt├│re s─ů realnie zainteresowane Twoimi us┼éugami.

Reklamy Meta Ads (wcze┼Ťniej znane jako Facebook Ads) s─ů przeznaczone dos┼éownie dla ka┼╝dego. Wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö u┼╝ytkownikom podczas codziennego przegl─ůdania aplikacji i zapewne nie raz zetkn─ů┼ée┼Ť si─Ö ju┼╝ z promuj─ůcym si─Ö w ten spos├│b lokalnym biznesem lub sklepem specjalistycznym.

W zale┼╝no┼Ťci od Twoich preferencji reklamy mog─ů pojawi─ç si─Ö na:

  • Facebooku,
  • Instagramie,
  • Messengerze,
  • stronach wydawc├│w zwi─ůzanych z sieci─ů Audience Network.

Formaty Google Ads

  • Reklamy graficzne

    Czyli najbardziej popularna forma kampanii PPC. Mo┼╝esz za ich pomoc─ů promowa─ç produkty, us┼éugi czy stworzony przez Ciebie content.

    Odbiorcy o wiele lepiej przyswajaj─ů tre┼Ťci wizualne ni┼╝ ÔÇ×suchyÔÇŁ tekst ÔÇô ┼éatwiej jest z┼éapa─ç ich uwag─Ö obrazem. A je┼╝eli dodasz do tego dobre wezwanie do dzia┼éania, Twoja kampania przyniesie ┼Ťwietne rezultaty!

  • Reklamy wideo

    Format prawdopodobnie jeszcze bardziej anga┼╝uj─ůcy ni┼╝ grafika. Animacja lub nagranie, na kt├│rym zwr├│cisz si─Ö bezpo┼Ťrednio do obserwatora, a do tego ciekawa narracja na pewno przykuj─ů uwag─Ö.

    Cz─Öst─ů praktyk─ů jest tak┼╝e kr├│tkie przedstawienie produktu w formie wideo. Pomo┼╝e to przysz┼éym i niezdecydowanym kupuj─ůcym na lepsze zapoznanie si─Ö z oferowanym przez Ciebie produktem.

  • Reklama w formie karuzeli

    Karuzela to post sk┼éadaj─ůcy si─Ö z kilku nast─Öpuj─ůcych po sobie obraz├│w. Ka┼╝dy z nich mo┼╝e zosta─ç opatrzony osobnym linkiem, dlatego jest to forma idealna do promowania kilku produkt├│w naraz ÔÇô na przyk┼éad powi─ůzanych ze sob─ů!

    Karuzel─Ö mo┼╝na te┼╝ wykorzysta─ç do opowiedzenia historii lub przekazania idei w prostej formie.

  • Reklama w formie kolekcji

    Jest to fuzja grafiki i filmu, dzi─Öki kt├│rej b─Ödziesz w stanie przedstawi─ç swoj─ů ofert─Ö w maksymalnie atrakcyjny spos├│b. Widz dzi─Öki temu b─Ödzie m├│g┼é zapozna─ç si─Ö z Twoim przekazem, a nast─Öpnie przejrze─ç katalog oferowanych produkt├│w.

Chcesz wykorzysta─ç Facebook Ads do promocji oferty?
Dowiedz si─Ö wi─Öcej

TikTok Ads ÔÇô dotrzyj do m┼éodszych odbiorc├│w

Je┼Ťli Tw├│j plan biznesowy zak┼éada docieranie do m┼éodszej klienteli, powiniene┼Ť rozwa┼╝y─ç skorzystanie z TikTok Ads.

Jako jedno z najbardziej dynamicznie rozwijaj─ůcych si─Ö medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych TikTok oferuje mn├│stwo mo┼╝liwo┼Ťci. Pozwala tak┼╝e na rozwini─Öcie kreatywno┼Ťci!
Formaty reklam na TikToku

Przede wszystkim pami─Ötaj, ┼╝e TikTok to platforma, na kt├│rej u┼╝ytkownicy dziel─ů si─Ö kr├│tkimi, skupiaj─ůcymi uwag─Ö widz├│w filmikami. Dlatego w┼éa┼Ťnie Twoje reklamy r├│wnie┼╝ maj─ů posta─ç wideo:

  • In-feed video
  • Brand takeovers
  • TopView
  • Branded Hashtag Challenges
  • Branded Effects.

Planujesz kampani─Ö na TikToku?

Dowiedz si─Ö wi─Öcej

Reklama na LinkedIn ÔÇô profesjonali┼Ťci w zasi─Ögu r─Öki

Na LinkedInie u┼╝ytkownicy skupiaj─ů si─Ö na budowaniu relacji biznesowych z lud┼║mi z ca┼éego ┼Ťwiata. To idealne miejsce do zamieszczania ofert pracy czy promowania swojej firmy w ┼Ťrodowisku biznesowym.

System reklamowy LinkedIn Ads pozwoli Ci na wi─Öksz─ů selekcj─Ö odbiorc├│w Twoich kreacji. Poza standardowymi wytycznymi, takimi jak lokalizacja, j─Özyk czy zainteresowania, portal umo┼╝liwia r├│wnie┼╝ okre┼Ťlenie grupy docelowej na podstawie kompetencji czy wieku.

Chcesz wykorzystać LinkedIn Ads w swoich działaniach marketingowych?

Czytaj wi─Öcej

LinkedIn Ads ÔÇô formaty

Reklamy LinkedIn Ads przewy┼╝szaj─ů pod wzgl─Ödem liczby format├│w nawet te dost─Öpne w ramach Meta Ads. Do wyboru masz ich a┼╝ jedena┼Ťcie:

  • reklam─Ö z pojedynczym zdj─Öciem
  • karuzel─Ö reklam
  • reklam─Ö wideo
  • reklam─Ö wydarzenie
  • reklam─Ö tekstowa
  • reklam─Ö konwersacyjna
  • reklam─Ö w wiadomo┼Ťciach
  • reklam─Ö dla pozyskania obserwuj─ůcych
  • reklam─Ö Spotlight przekierowuj─ůca na stron─Ö
  • reklam─Ö oferty pracy
  • reklam─Ö w formie dokumentu.

Formaty Microsoft Ads

Microsoft Ads ÔÇô kampanie

Microsoft Ads to system reklamowy, w kt├│rym zdobywasz klient├│w korzystaj─ůcych z wyszukiwarki Bing. Pozwala wy┼Ťwietla─ç reklamy w miejscach, kt├│re s─ů zupe┼énie niedost─Öpne dla Google. To mo┼╝e sta─ç si─Ö narz─Ödziem do wyprzedzenia konkurencji i mo┼╝liwo┼Ťci─ů dotarcia do nowych potencjalnych klient├│w.

Chcesz reklamowa─ç si─Ö w Microsoft Ads?

Dowiedz si─Ö wi─Öcej

Co m├│wi─ů o nas klienci?

Wsp├│┼épraca z nami przynosi wyra┼║ne efekty! Potwierdzaj─ů to setki naszych klient├│wÔÇŽ ale nie musisz wierzy─ç nam na s┼éowo!

Sprawdź sukcesy naszych kampanii na przykładach

Poznaj cele, strategi─Ö i efekty kampanii PPC, kt├│re prowadzili┼Ťmy dla naszych klient├│w. W case studies dzielimy si─Ö wiedz─ů!

Czytaj wi─Öcej

Przeczytaj opinie innych

Sprawd┼║, co maj─ů o nas do powiedzenia nasi klienci i przekonaj si─Ö, jak wygl─ůda wsp├│┼épraca z nami!

Czytaj wi─Öcej