LinkedIn Ads

Szukasz narzędzia do budowy silnej marki online? Chcesz dotrzeć do właściwych odbiorców? Działasz w branży B2B lub B2C? Pomyśl o rozwiązaniach, jakie dają LinkedIn Ads!

Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie skuteczne kampanie, dzięki którym o Twojej ofercie usłyszą odpowiednie osoby!

Co to są LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads to platforma reklamowa dostępna na portalu społecznościowym LinkedIn. Służy przede wszystkim do nawiązywania kontaktów biznesowych i zawodowych na skalę globalną. To miliony użytkowników – pracodawców, pracowników, małych i średnich firm, międzynarodowych korporacji czy freelancerów. Ze względu na swój zasięg i biznesową specyfikę LinkedIn stanowi potężne narzędzie komunikacyjne i reklamowe.

Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

LinkedIn Ads w skrócie

Precyzyjne targetowanie + różne cele i formaty reklam do wyboru = wysoka efektywność kampanii.
Jakie są efekty reklamy na LinkedIn?
Za pośrednictwem LinkedIn Ads możesz:
rekrutować i pozyskiwać talenty poprzez promowanie ofert pracy, docieranie do potencjalnych kandydatów i budowanie marki pracodawcy,
budować świadomość marki i zwiększać jej widoczność wśród przedstawicieli społeczności profesjonalistów,
generować ruch na stronie internetowej, dzięki czemu możesz pozyskiwać nowych klientów lub partnerów biznesowych,
promować swoje produkty i usługi, precyzyjnie docierając do grup docelowych,
informować o wydarzeniach, szkoleniach i konferencjach, przyciągając odpowiednią grupę uczestników,
budować swoją markę osobistą, prezentując się jako ekspert w danej dziedzinie,
docierać ze swoimi treściami do odpowiednich grup odbiorców.

Jak działają LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads to zaawansowany system reklamowy. Wyróżnia go to, że daje Ci wgląd do bardzo dokładnych danych na temat użytkowników. A to z kolei umożliwia Ci precyzyjne targetowanie oraz łatwe dotarcie do osób zainteresowanych właśnie Twoją ofertą.

Najważniejsze zalety korzystania z LinkedIn Ads

Dostęp do unikalnych danych na temat odbiorców.

Precyzyjne oddziaływanie na ściśle określone grupy docelowe.

Możliwość budowania silnej pozycji eksperta.

Nawiązywanie cennych relacji biznesowych.

Efektywne rekrutowanie nowych pracowników do zespołu.

Buduj markę swojej firmy na wielką skalę dzięki LinkedIn Ads! Nie musisz robić tego sam – chętnie Ci w tym pomożemy.

Na czym polega targetowanie na LinkedIn?

Dlaczego targetowanie na LinkedIn Ads jest tak wyjątkowe? Pozwala na ukierunkowanie kampanii na odbiorców nie tylko według ich lokalizacji, języka czy zainteresowań. Zapewnia Ci także dostęp do specyficznych danych, takich jak stanowisko, doświadczenie, funkcja w firmie, kompetencje, wykształcenie, przynależność do grup, obszar działalności firmy i jej wielkość. Możliwe jest nawet targetowanie według płci i wieku, co jest unikalne na tle innych serwisów społecznościowych.

Na LinkedIn możesz również korzystać z list remarketingowych i podobnych grup odbiorców oraz wykluczać osoby o określonych cechach z grupy docelowej.

Nie wiesz, jak targetować reklamy na LinkedIn? Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię!

Zamów bezpłatną konsultację
 

Jak przygotować reklamy na LinkedIn?

LinkedIn Ads to skuteczna platforma, która oferuje wiele możliwości reklamowych. Wybór konkretnego celu reklamowego i formatu zależy od strategii firmy oraz jej potrzeb marketingowych. Przede wszystkim reklamy na LinkedIn można dostosować do różnych celów.

Cele reklam

Szkolenia i konsultacje SEO
Świadomość marki, czyli zwiększenie liczby klientów, którzy znają firmę.
Wizyty w witrynie, czyli zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
Interakcje, czyli wzrost liczby interakcji z opublikowaną treścią.
SEO i pozycjonowanie stron co to jest?
Wyświetlenia wideo, czyli zwiększenie liczby odbiorców, którzy obejrzeli film.
Pozyskiwanie klientów, czyli wzrost sprzedaży.
Konwersje w witrynie, czyli zwiększenie liczby osób, które podjęły określone działanie.
Szkolenia i konsultacje SEO
Kandydaci na ofertę pracy, czyli wzrost odpowiedzi na dane ogłoszenie.

Kto powinien wykorzystywać LinkedIn Ads?

Reklamy na LinkedIn to dobre rozwiązanie dla tych firm i działalności, które chcą dotrzeć do grupy docelowej w środowisku biznesowym.

Zastanawiasz się, czy LinkedIn Ads to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy? Pomożemy Ci odpowiedzieć na to pytanie!

Formaty reklam

Platforma LinkedIn oferuje także różnorodne formaty reklamowe dopasowane do celów kampanii:

  • reklama z pojedynczym zdjęciem
  • karuzela reklam
  • reklama w formie wideo
  • reklama wydarzenie
  • reklama tekstowa
  • reklama konwersacyjna
  • reklama w wiadomościach
  • reklama dla pozyskania obserwujących
  • reklama Spotlight przekierowująca na stronę
  • reklama oferty pracy
  • reklama w formie dokumentu.

Nie wiesz, jaki cel i format będzie najlepszy dla Ciebie? Podpowiemy!

Zamów bezpłatną konsultację

Ile kosztuje reklama na LinkedIn?

Kampanie reklamowe w serwisie LinkedIn wymagają wyższych nakładów finansowych niż działania prowadzone na innych portalach społecznościowych, ale są przy tym o wiele skuteczniejsze. Możliwości precyzyjnego targetowania sprawiają, że nie przepalasz budżetu reklamowego. Cały czas masz też kontrolę nad wydatkami – możesz określić maksymalny budżet całkowity lub dzienny.

Nasz cennik zależy od Twojego budżetu reklamowego. Do wyboru masz trzy pakiety.

Pakiet STANDARD

Budżet na reklamę: 3 000 – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł

Pakiet PREMIUM

Budżet na reklamę: 15 000 – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł

Pakiet VIP

Budżet na reklamę: Powyżej 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł

Chcesz docierać do właściwych odbiorców i zmieniać ich w swoich klientów? Stworzymy kampanię LinkedIn Ads na miarę Twoich celów biznesowych.
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami