Po dziesięciu latach nie tylko obecności, ale nadawania tempa polskiej branży SEO, dla Grupy TENSE nadszedł czas na zmiany. Zmiany, które pozwolą nam jeszcze lepiej komunikować się z Klientami i Partnerami Biznesowymi oraz w jasny i przejrzysty sposób przedstawiać skomplikowane procesy związane z pozycjonowaniem i marketingiem internetowym. Grupa TENSE przechodzi proces rebrandingu, a jego pierwsze efekty są już widoczne.
W tym roku Grupa TENSE obchodzi swoje dziesiąte urodziny. Świętowaliśmy je 28 czerwca w Concordia Design w Poznaniu. Na evencie, oprócz rozdania nagród dla pracowników i pamiątkowych statuetek, które powędrowały w ręce managerów, zaprezentowaliśmy również nowe logo i film wizerunkowy. Teraz możemy już oficjalnie przedstawić pierwsze efekty procesu rebrandingu, który od kilku miesięcy toczy się w naszej firmie.
Cała koncepcja nowej strategii komunikacji Grupy TENSE opiera się na motywie wspinaczki i zdobywaniu szczytów.
Wierzymy, że ze szczytu widać więcej. Potwierdzamy to każdego dnia od dziesięciu lat. Codziennie przemierzamy szlaki w górę i stawiamy sobie nowe cele. Dla naszych Klientów i Partnerów Biznesowych osiągnięcie topowej pozycji w wynikach wyszukiwania to pojedyncza wyprawa, jednak jej utrzymanie jest wciągającą przygodą, którą warto kontynuować.
Założenia te widać w nowym logo. Nie odchodzimy od koła, które symbolizuje Grupę, ale wpisaliśmy w nie szczyt. Linia, która poprowadzona jest poza koło symbolizuje przekraczanie granic oraz rosnące pozycje w wyszukiwarce. Logo utrzymane jest w chłodnych barwach wskazujących na fachowość i bezpieczeństwo.
– Mamy przyjemność przedstawić nowe logo Grupy TENSE. Symbolizuje ono pracę zespołową i drogę na szczyt, którą przemierzamy każdego dnia z naszymi Klientami i Partnerami Biznesowymi – mówi Michał Więcław, Prezes Zarządu Grupy TENSE.
Koncepcja niespełna trzyminutowego filmu wizerunkowego to przełożenie na obraz założeń ze strategii komunikacji. Prezentujemy w nim charakterystykę naszej pracy, ale odwołujemy się także do górskich konotacji.
Przygotowania, wybór trasy, dobór narzędzi, kompletowanie zespołu, wspinaczka i wejście na szczyt – etapy te charakteryzują zarówno pracę himalaistów czy alpinistów, jak i pozycjonerów. Z tym że w naszym arsenale narzędzi nie ma karabińczyków i lin, a Google Analytics czy Google Tag Manager.
W filmie, obok profesjonalnego aktora Michała Kocurka, wystąpili pracownicy Grupy TENSE: Karolina Szewczuk, Marta Machura, Maciej Tomczyk, Piotr Michalak i Hugon Szulczewski. Wcielili się w role, które wykonują na co dzień – Specjalisty ds. Kampanii Reklamowych PPC, Specjalisty ds. Content Marketingu, Specjalisty ds. SEO i Kierownika Działu Handlowego.
Film wizerunkowy jest dostępny tutaj.
Film wyprodukowała Anna Kocińska, a wyreżyserował Rafał Pijański. Za makijaż odpowiedzialna była Magdalena Kocurek, obsługę planu zapewniła firma Fixservice.
Aktualnie pracujemy nad zmianą materiałów reklamowych, stworzeniem nowych akcydensów i zaprojektowaniem instrukcji, które wysyłamy do klientów. Wprowadzamy do nich nowe kolory – granat i niebieski oraz opatrujemy je grafikami z motywem górskim. Nowe logo to tylko jeden z przystanków na szlaku pozytywnych zmian w Grupie TENSE. O kolejnych wyzwaniach poinformujemy wkrótce.