GD Studio.

Stylowa zmiana
290
fraz
w TOP 10
53
frazy
w TOP 3
350 000
znaków
w nowych treściach
Wyczesane efekty!
Możemy zadbać także o Twoją witrynę

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Napisz do nas
  • Salony fryzjerskie Studio GD znajdują się w dwóch lokalizacjach w Warszawie
  • Firmie zależało na wyższych pozycjach w wyszukiwarce
  • Zajęliśmy się optymalizacją witryny i doborem fraz kluczowych
  • Po wdrożeniu zmian i rozpoczęciu działań zbudowaliśmy widoczność witryny
Wstęp

Studio GD to salony fryzjerskie znajdujące się w centrum Warszawy. Z ich usług chętnie korzystają i warszawianki, i polskie gwiazdy – np. Maryla Rodowicz, Justyna Steczkowska i Natasza Urbańska. Każda kobieta poczuje się tam wyjątkowo.

Klient zdecydował się na współpracę z nami, aby zwiększyć widoczność w Internecie. Zajęliśmy się frazami w kontekście pozycjonowania lokalnego, link buildingiem, a także rozbudową treści na witrynie. 

Cele
  • Wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania
  • Porządki na stronie internetowej
  • Rozbudowa tresci na blogu
Wyzwanie

Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy w grudniu 2017 roku. Po wnikliwej analizie wyodrębniliśmy trzy obszary, które wymagały priorytetowej optymalizacji:

  • poprawa profilu linkowego i dodanie naturalnych odnośników z zaufanych źródeł,
  • eliminacja błędów technicznych w witrynie,
  • dodanie podstron tematycznych powiązanych z frazami kluczowymi.
Rozwiązanie

Z racji tego, że oba salony fryzjerskie GD Studio są w Warszawie, dobraliśmy lokalne wyrażenia kluczowe oddające ściśle przekrój oferty Klienta i zawierające w sobie nazwy dzielnic stolicy. W trakcie współpracy z Klientem wymienialiśmy frazy oraz dodawaliśmy nowe w zależności od tego, jak zmieniała się oferta. Monitorowaliśmy na bieżąco wzrosty pozycji w wyszukiwarce i realizowaliśmy strategię dążącą do tego, aby jak najwięcej wyrażeń plasowało się w topie wyników.

Optymalizację rozpoczęliśmy od dodania fraz kluczowych do nagłówków i tytułów stron. Rozbudowaliśmy także teksty na podstronach oraz uzupełniliśmy treści na blogu. Dlaczego? Google to wyszukiwarka tekstowa. Jeśli na stronie brakuje zoptymalizowanej pod SEO treści, witryna nie ma szans na zdobycie wysokich miejsc.

Kolejnym etapem optymalizacji była poprawa linkowania wewnętrznego i dodanie odnośników z zaufanych źródeł. Dążyliśmy do tego, aby naturalny profil linkowy zasilał stronę i sprawiał, że jej pozycja w Google wzrośnie.

Zrobiliśmy gruntowne porządki wewnątrz witryny. Dopilnowaliśmy, aby indeksowały się tylko ważne dla pozycjonowania podstrony. Te o niskiej wartości dla Google zablokowaliśmy. Dodaliśmy także odpowiednie dane teleadresowe – adres, numery telefonu etc. Uruchomiliśmy moduł z blogiem.

350 tysięcy znaków. Tyle treści przygotowali dla Klienta nasi copywriterzy. Część tekstów przeznaczyliśmy na zapełnienie nowych podstron, jednak większość z nich trafiła na blog.

Ze względu na dotychczasowy profil linkowy i brak możliwości usunięcia części odnośników przychodzących skupiliśmy się na pozyskiwaniu linków z różnych źródeł, a co najważniejsze – robiliśmy to naturalnie. Istotniejsze dla nas było to, aby odnośniki były dobrej jakości i dawały stronie moc, a nie by było ich po prostu jak najwięcej.

Oprócz standardowych prac w witrynie, na podstronach z opiniami klientów wprowadziliśmy mikrodane, które pomogły algorytmom wyszukiwarek w prawidłowym odczytaniu ocen. Dzięki temu podstrony wyświetlały się w wyszukiwarce razem z gwiazdkami symbolizującymi średnią ocenę klientów.

Dodatkowo w trakcie trwania umowy wymienialiśmy część słów kluczowych tak, by jak najlepiej określały ofertę Klienta i generowały większą liczbę wejść na stronę. Wiązało się to z dodatkowymi analizami, zmianami w treściach pod kątem nasycenia oraz modyfikacjami profilu linkowego, który prowadził specjalista SEO.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Z czasem poprawiliśmy nienaturalny profil linkowy i uwolniliśmy potencjał witryny, która zaczęła piąć się w wynikach wyszukiwania, zdobywając miejsca w TOP 3.

Wzrost pozycji słów kluczowych Studia GD

Ciekawe i użyteczne dla klientów artykuły szybko wspomogły efekty pozycjonowania strony i wpłynęły na wypracowanie satysfakcjonujących pozycji w Google.

zdjęcie w tle