Furnigo

PPC dobrze zaprojektowane
31
liczba konwersji
2924%
ROAS
Znamy się na kampaniach reklamowych. Sprawdź nas!

Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić.

Napisz do nas
  • Furnigo to sklep z nowoczesnymi meblami
  • Dobieramy wiele rodzajów kampanii
  • Unikamy duplikatów
  • Osiągamy niemal trzykrotnie lepszy wynik, niż zakładaliśmy
Wstęp

Furnigo.pl to sklep internetowy z nowoczesnymi meblami i dodatkami do domu. W ofercie znajdują się krzesła, stoły, wieszaki i lampy.

Naszym zadaniem było osiągnięcie jak największego zwrotu z inwestycji w kampanię Google Ads. Docelowy ROAS określiliśmy powyżej 1 000%.

Cele
  • Wzrost sprzedaży
  • Wysoki wzrost z inwestycji
Strategia

Planując strategię działania musieliśmy dbać o to, żeby nie doprowadzić do kanibalizacji, ponieważ furnigo.pl jest drugą domeną klienta.

Konto musiało być prowadzone tak, by nie przeprowadzać na nim tych samych działań, ale uzupełniając pracę. Nie chcieliśmy doprowadzić do sytuacji, w której sami byśmy sobie podbijali stawki za kliknięcie.

Realizacja

Aby osiągnąć jak najwyższy ROAS stworzyliśmy dedykowane kampanie Performance Max, na konkretne marki produktów oraz jedną ogólną, która reklamowała resztę asortymentu.

Dla kampanii Performance Max stworzyliśmy dwie kreacje. Jedna zawierała treści produktowe, druga nie. Jako uzupełnienie kampanii Performance Max stworzyliśmy również kampanię DSA na poszczególne marki.

Realizacja kampanii opierała się na kampaniach:

  • Performance Max na wyodrębnione marki produktów,
  • Performance Max na pozostałe produkty,
  • Brandowej (zawierającej nazwę furnigo.pl),
  • DSA na wyodrębnione marki produktów,
  • Remarketingu Dynamicznym.
Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Porównując grudzień 2021 r. do grudnia 2022 r., ROAS wzrósł o 2188%!

Kampania Google Ads została zoptymalizowana pod kątem uzyskania wartościowych konwersji, a nie wyłącznie ich liczby. Właśnie dlatego możemy pochwalić się tak wysokim wynikiem.

Klient był bardzo zadowolony z naszej pracy i wyraził zgodę na zwiększenie budżetu kampanii.

Skorzystaj z naszej rady i w przypadku podobnych zleceń, oprócz kampanii produktowej, postaw na kampanie tekstowe, które posłużą jako wzmocnienie przekazu. Dedykowane kampanie Performance Max na poszczególne marki są bardzo potrzebne do tego, by klient był przekonany, że pod reklamą kryje się właściwy produkt.

zdjęcie w tle