Od 14 lat dbamy o pozycje naszych klientów w wyszukiwarce Google. Skuteczne pozycjonowanie stron pozwoliło nam zbudować bogaty zbiór case studies zarówno lokalnych firm, jak i dużych serwisów internetowych.
W międzyczasie zdobyliśmy wiele prestiżowych nagród w międzynarodowych konkursach, m.in. dla najlepszej kampanii SEO. Dzięki sukcesom, pozyskaliśmy status Google Partner 2023.
O jakości naszej pracy świadczy liczba blisko trzech tysięcy Klientów. Potwierdzeniem umiejętności specjalistów Grupy TENSE jest średni czas trwania umowy z Klientami – 4,5 roku.
Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.
Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.
W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.
Regularnie podejmowane działania utrzymują i wzmacniają osiągane efekty. To inwestycja, która się opłaca!
Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?
Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.
Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.
Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.
To pierwszy etap pozycjonowania, w ramach którego weryfikujemy stronę internetową pod kątem technicznym.
Raport na podstawie audytu pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian i optymalizację serwisu tak, aby spełniał on wymogi SEO. Ułatwia to osiągnięcie wysokiej pozycji w Google oraz innych popularnych wyszukiwarkach.
Są to działania związane z tworzeniem nowych treści (content marketing) lub optymalizacją pod kątem SEO tekstów już znajdujących się na stronie internetowej.
Dzięki copywritingowi SEO powstaje unikalny content wysokiej jakości, odpowiednio nasycony frazami kluczowymi, na które serwis jest pozycjonowany.
Na tym etapie zajmujemy się optymalizacją witryny pod kątem SEO, biorąc pod uwagę informacje z raportu po wykonanym wcześniej audycie.
Zmiany na stronie www wprowadzają doświadczeni webmasterzy, od lat pracujący zarówno na najbardziej popularnych, jak i autorskich systemach CMS.
Istnieje możliwość przygotowania wytycznych dotyczących zalecanych zmian i sposobu ich wdrożenia na Twojej stronie internetowej.
Pozyskujemy dla naszych Klientów odnośniki z wewnętrznych i zewnętrznych serwisów, aby maksymalizować efekty pozycjonowania osiągnięte dzięki optymalizacji strony.
Przygotowanie strategii pozyskiwania odnośników jest bardzo ważnym elementem procesu pozycjonowania i zalicza się do działań off site.
Nie kończymy swojej pracy w momencie uzyskania pierwszych efektów na rzecz strony internetowej.
Wciąż monitorujemy ranking i skuteczność naszych działań w Google, wprowadzając w razie potrzeby odpowiednie zmiany. Dostosowujemy przyjętą strategię w celu maksymalizacji efektów SEO.
Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientami i konsultujemy z nimi wszystkie etapy pozycjonowania.
Nasi specjaliści zawsze oferują profesjonalne doradztwo związane z działaniami w zakresie SEO i rozwoju biznesu online.
Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:
Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu (Sprawdź: Pozycjonowanie stron – cennik).
Opłacasz z góry określoną kwotę, w ramach której wykonywane są działania SEO w obrębie serwisu www.
Wiesz, ile kosztuje Cię pozycjonowanie i z łatwością zaplanujesz budżet marketingowy.
Co miesiąc płacisz z góry określoną kwotę za pozycjonowanie strony internetowej i rozliczasz się z nami za efekty wypracowane przez ten czas.
Dla Twojego bezpieczeństwa ustalamy górną granicę kosztów, która nie będzie przekroczona – nawet jeśli efekty przewyższą pierwotne założenia. Wycena zależy od kilku istotnych czynników – skontaktuj się z naszym doradcą, by poznać dokładną cenę pozycjonowania dla Twojej witryny.
Popularny model rozliczeń w performance marketingu, gdzie płaci się za osiągnięte efekty pozycjonowania.
Jest zarezerwowany dla stron www, które posiadają fundamenty SEO i możliwość dalszego skalowania poprzez optymalizację globalną, treści optymalizacyjne i pozyskiwanie wartościowych linków przychodzących (ang. link building). Tutaj również określa się efekt będący podstawą naliczania prowizji.
Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:
Źródło (marzec 2022):
https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/comparison-of-google-clickthrough-rates-by-position/
Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.
Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż. Skorzystaj z usług specjalistów SEO, jeśli nie wiesz jak samemu wypozycjonować stronę w Google.
W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.
Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.
Przeczytaj również: Zlecasz działania SEO? Zobacz, dlaczego i jak monitorować pozycje serwisu w Google!
Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.
Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy indywidualny cennik, kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Samodzielnie pozycjonowanie serwisu nie zawsze wystarczy – warto skorzystać z usług ekspertów w branży.
Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.
Zainteresowała Cię nasza oferta, ale nie masz pewności, czy Twoja strona internetowa potrzebuje pozycjonowania? Przetestujemy ją z pomocą darmowego audytu SEO, dzięki któremu:
Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!
Wypełnij formularz i otrzymaj dopasowaną ofertę SEO dla Twojej strony internetowej.
Najlepszym sposobem będzie poznanie ofert kilku agencji SEO. Wysyłając zapytania związane z pozycjonowaniem strony internetowej, pamiętaj, aby przedstawiać w nich swoje cele biznesowe.
Ułatwi to doradcom handlowym stworzenie oferty dopasowanej do potrzeb Twojego biznesu.
Ma duże doświadczenie w zadaniach związanych z SEO – poparte case study i referencjami.
Zatrudnia specjalistów posiadających certyfikaty, np. Google Analytics.
Przygotowuje oferty współpracy dopasowane do konkretnej branży z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych.
Opracowuje strategię pozycjonowania, biorąc pod uwagę potrzeby przedsiębiorcy.
Przydziela Klientom indywidualnych opiekunów zapewniających wsparcie merytoryczne i techniczne.
Posiada wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach, które potwierdzają skuteczność realizowanych działań.
Raportuje swoją pracę na bieżąco, przedstawiając klientom efekty działań SEO.
Proces pozycjonowania stron internetowych jest bardzo złożony. Przygotowując i realizując związaną z nim strategię, trzeba brać pod uwagę wiele czynników. To na ich podstawie Google tworzy ranking witryn www. Czego dotyczą najważniejsze wytyczne?
Realizacja usług związanych z pozycjonowaniem stron internetowych to proces ciągły i wieloetapowy, na którego efekty trzeba czekać czasem kilka miesięcy.
Osiągnięcie zamierzonych pozycji w Google nie gwarantuje długotrwałego utrzymywania się w TOP 10. Wymaga to stałej analizy sytuacji, a w razie konieczności wdrożenia zmian w strategii SEO.
Etapy procesu pozycjonowania
Aktywności prowadzonych w ramach usługi pozycjonowania witryny www jest wiele i są one realizowane zaplanowanymi etapami.
Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie witryny zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często wyszukiwane przez internautów.
To jeden z podstawowych elementów pozycjonowania. Tylko dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na wdrożenie odpowiednich działań.
Na audyt SEO składają się: analiza serwisu oraz przygotowanie rekomendacji zmian. W ramach przygotowań, wdrażane są narzędzia analityczne, np. Google Search Console.
Optymalizacja jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony Klienta. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany. W trakcie tego etapu często instalowane są dodatkowe rozszerzenia (np. Yoast SEO dla WordPress) lub konfigurowane wewnętrzne ustawienia CMS (Joomla, Drupal).
Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty – opisy produktów oraz kategorii, wpisy blogowe, teksty ofertowe pod SEO.
Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www. Odpowiednio przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie wpływają na efekty działań SEO. Nie musisz martwić się o to, ile kosztuje linkbuilding – wszystko robimy w ramach określonego budżetu na pozycjonowanie.
Aby utrzymać witrynę wysoko w wynikach wyszukiwania, należy monitorować efekty prowadzonej strategii. Używa się do tego m.in. Google Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać korekty w pierwotnie obranym kierunku.
Przeczytaj również: Jak sprawdzić pozycję w Google?
Weryfikację efektów pozycjonowania stron wykonuje się na różne sposoby. Do najważniejszych zalicza się:
Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!
Wyślij istotne informacje i otrzymaj ofertę skrojoną dla Ciebie.
Wykorzystanie standardowych metod pozycjonowania witryn www nie w każdym przypadku przynosi satysfakcjonujące efekty. Czasami należy podjąć działania specjalne – dedykowane dla konkretnej branży, tak, aby zapewnić skuteczne pozycjonowanie. Co się do nich zalicza?
Sklepy www wyróżniają się dużą liczbą podstron z unikalną treścią dostosowaną do standardów SEO.
W tej strategii pozycjonowania sklepów internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych trzeba skupić się zarówno na optymalizacji strony, jak i na rzetelnym doborze fraz dobrze konwertujących. W ten sposób można uzyskać większe zainteresowanie witryną, a także dochody ze sprzedaży. Jednocześnie z punktu widzenia Klienta takiej platformy ważne jest to, żeby była ona nowoczesna, funkcjonalna, przejrzysta, a do tego gwarantowała bezpieczeństwo podczas zakupów – co również oceniane jest przez algorytmy wyszukiwarek.
Kolejna strategia jest dedykowana głównie branży e-commerce, choć sprawdza się również w przypadku większych portali. Konieczna jest w niej dokładna analiza słów kluczowych.
Chodzi o pozycjonowanie sklepu internetowego na tzw. długi ogon (ang. long tail). Wykorzystuje się w niej frazy składające się z wielu słów. Oprócz tego stronę internetową należy odpowiednio zoptymalizować oraz umieścić na niej rozbudowane treści na poszczególnych podstronach. Zmniejsza to koszty prowadzenia kampanii reklamowej, dodatkowo zwiększając „odporność sklepu” na wahania pozycji pojedynczych fraz.
Specjalna strategia pozycjonowania przeznaczona dla właścicieli firm poszukujących Klientów głównie na lokalnym rynku.
W pozycjonowaniu lokalnym stosuje się tutaj tzw. frazy geolokalizowane, a więc np. z nazwą województwa, miasta czy dzielnicy. Są one mniej konkurencyjne, co ułatwia wyprowadzenie strony www na wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Ponadto pozwala na dotarcie z ofertą do osób faktycznie nią zainteresowanych.
Pozycjonowanie Poznań Pozycjonowanie Wrocław Pozycjonowanie Warszawa
Celem tej strategii jest optymalizacja kanału prowadzonego przez firmę na YouTube’ie.
Dzięki temu staje się on atrakcyjniejszy, wyróżnia się na tle konkurencji i przyciąga wielu nowych widzów. Tę strategię często wybierają właściciele sklepów internetowych, którzy publikują autorskie filmy i reklamy w wideo.
Dobrze przygotowana wizytówka Google Moja Firma ułatwia klientom np. znalezienie siedziby biznesu, ale także zwiększa jego wiarygodność.
Prawidłowo zoptymalizowany profil w Google Moja Firma będzie miał również pozytywny wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce. Algorytm Google potrafi bowiem połączyć wizytówkę z daną stroną internetową.
Doskonałe rozwiązanie dla firm, które poszukują klientów sezonowo – np. dla niewielkich lokali gastronomicznych otwartych tylko latem.
Promocja takich stron internetowych opiera się głównie na frazach tymczasowych i okolicznościowych. W tej strategii bardzo ważny jest wybór odpowiedniego momentu, w którym rozpocznie się pozycjonowanie. Proces musi być rozpoczęty z wyprzedzeniem, aby polepszyć widoczność witryny przed okresem zwiększonego zapotrzebowania na konkretne produkty lub usługi, dla których słowa kluczowe zyskują na popularności.
Strategia dedykowana właścicielom sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność.
Takie strony www i sklepy internetowe nie znajdują się jeszcze w czołówce rankingu Google, dlatego wymagają indywidualnych działań SEO – skupiających się na uzyskaniu jak największego ruchu na stronie.
Usługa dedykowana firmom, które poszukują klientów zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
W przypadku tego pozycjonowania należy m.in. przygotować różne wersje językowe strony internetowej, a także wybrać odpowiednie domeny i obcojęzyczne frazy kluczowe. Co więcej – trzeba sprawdzić, czy na wybranym rynku nie ma innej przeglądarki oprócz Google, w której wskazane byłoby prowadzenie działań SEO.
Dobra strategia budowy wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania powinna opierać się nie tylko na optymalizacji kodu oraz frazach kluczowych.
Dziś coraz więcej użytkowników poszukuje w sieci informacji z wykorzystaniem wyszukiwarki grafiki. Optymalizacja obrazków ułatwi dotarcie z ofertą firmy również do tych osób. Wykonany przez nas profesjonalny audyt seo strony wykaże, w jakim stopniu potrzebne będą prace nad optymalizacją obrazów w Twojej witrynie.
Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zajmujemy się pozycjonowaniem stron, ale także prowadzeniem specjalistycznych szkoleń z zakresu SEO.
Organizujemy kursy dla naszych Klientów, dzielimy się specjalistyczną wiedzą podczas wydarzeń branżowych. Chętnie pokazujemy wyniki naszych badań i podpowiadamy, jak skutecznie optymalizować oraz promować w Google witryny www.
Naszą agencję interaktywną tworzą najlepsi specjaliści z branży SEO/SEM – pozycjonerzy, programiści, copywriterzy, specjaliści PPC, opiekunowie Klienta
i inni fachowcy odpowiedzialni za skuteczną realizację powierzonych zadań.
Specjalizujemy się w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych, ale także w content marketingu, prowadzeniu kampanii reklamowych PPC oraz w tworzeniu i unowocześnianiu stron WWW.
Istniejemy na rynku od 2009 roku. Od tamtej pory zrealizowaliśmy wiele ambitnych projektów, które sprostały oczekiwaniom Klientów. Zdobyliśmy liczne wyróżnienia, w tym m.in.:
Możemy również pochwalić się uzyskaniem certyfikatu Google PREMIER Partner, który otrzymują agencje marketingowe zatrudniające najlepszych specjalistów i realizujące duże kampanie PPC.
Zaufały nam zarówno rozpoznawalne marki, takie jak Bank Zachodni WBK, Apteka Gemini, Cukiernia Sowa czy DIAMANT, jak imniejsze firmy. O wysokiej jakości usług związanych z pozycjonowaniem stron www świadczą liczne referencje wystawione przez zadowolonych Klientów.
Co jest kluczem do naszego sukcesu? Wyznaczanie trendów w branży SEO, wykorzystanie najlepszych narzędzi i indywidualne podejście do każdego Klienta. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych – zwiększymy ruch na stronie, poprawimy wskaźnik konwersji i zadbamy o dobry wizerunek oraz lepszą rozpoznawalność marki.
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.
Wiele osób zastanawia się ile kosztuje linkbuildng, czy optymalizacja SEO. W większości przypadków pozycjonowanie nie jest tanie – cennik zależny jest bowiem m. in. od konkurencyjności danej branży. Miesięczny budżet przeznaczamy na prace wykonywane w zakresie optymalizacji technicznej strony internetowej, stworzenia nowych bądź rozszerzenia istniejących treści oraz pozyskiwania odnośników zewnętrznych.
W ramach ustalonego budżetu nasi specjaliści zajmują się m.in.:
Dodatkowo z miesięcznego budżetu finansujemy dostęp do specjalistycznego zewnętrznego oprogramowania, które pozwala nam bardzo dokładnie weryfikować efektywność pozycjonowania, m.in. w Google.
Działania marketingowe, w tym również pozycjonowanie stron internetowych, jest usługą, która opłaca się z co najmniej kilku powodów.
SEO pomaga zdobywać ruch do naszej strony w długim okresie. Koszt pozyskania użytkownika z wyników wyszukiwarki może być sporo tańszy niż w przypadku reklam płatnych. Odpowiednio przygotowana strategia SEO korzystnie wpływa na konwersje w serwisie. Pozycjonowanie strony na wiele zapytań, od long tail, po mid i money keywords, również buduje zaufanie użytkowników do naszego serwisu.
Nazwa domeny nie jest wyznacznikiem efektów pozycjonowania. Nawet jeśli jest to domena tzw. generyczna i zawiera słowo kluczowe lub zwrot. Taki stan rzeczy nie niesie ze sobą dodatkowych korzyści w procesie osiągania widoczności.
Niemniej warto mieć na uwadze, że właściwe rozszerzenie domeny względem kraju lub obszaru może już wpływać na efekty SEO. Więcej na temat wyboru domeny znajduje się na naszym blogu.
W zależności od stopnia trudności i konkurencyjnych serwisów wybrane słowa kluczowe mogą zdobywać widoczność szybciej niż inne.
Hasła long-tail (rozbudowane zapytania, składające się z kilku słów) mogą jako pierwsze rankingować, a frazy mid-tail oraz money-keywords (krótsze zapytania) potrzebują zwykle większych nakładów i czasu na osiągnięcie zadowalających pozycji. Tym samym w zależności od obranej strategii, pozycjonowanie będzie przynosić efekty szybciej lub wolniej.
Pozycja strony w wyszukiwarce Google jest zależna od wielu czynników, również od historii i stażu domeny w sieci, które należy budować co najmniej miesiącami. Dlatego wskazana jest długoterminowa strategia i stała praca nad serwisem w celu maksymalizacji efektów.
Obie usługi posiadają swoje wady i zalety, począwszy od ceny (w pozycjonowaniu jest relatywnie niska w porównaniu z PPC) i trwałości (efekty pozycjonowania utrzymują się przez długi czas), aż po czasochłonność (pozycjonowanie daje efekty po kilku miesiącach działań). Skontaktuj się z nami – wspólnie określimy co jest lepsze dla Twojego biznesu – Google Ads (AdWords) czy pozycjonowanie SEO.