pizzeria

Pomodoro Pizza.

Włoska robota.
100%
wzrost ruchu
od startu umowy
63
frazy kluczowe
w TOP 3
167
fraz kluczowych
w TOP 10
Smakowite wyniki? Ty też możesz takie osiągnąć!

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.  

Napisz do nas
  • Pizzeria Pomodoro, restauracja z Poznania, zwraca się do nas z problemem widoczności w Internecie
  • Okazuje się, że żadna z kluczowych fraz nie pojawia się wysoko w wynikach
  • Skupiamy się na określeniu fraz kluczowych i optymalizacji treści na stronie
  • Już wkrótce obserwujemy wzrost ruchu w witrynie
Wstęp

Pomodoro to lokalna pizzeria z Poznania. Oferuje potrawy kuchni włoskiej, tradycyjne dania obiadowe oraz fast foody. Jej dań można spróbować na miejscu albo zamówić je z dostawą do domu. Restauracja dostarcza zamówienia na terenie czterech dzielnic miasta.  

Pizzeria zleciła nam pozycjonowanie strony internetowej. Klientowi zależało na lepszych pozycjach w wyszukiwarce i zwiększeniu ruchu, który miał się przełożyć na wzrost liczby zamówień. To wyzwanie było dla nas smakowitym kąskiem, więc zakasaliśmy rękawy i zabraliśmy się do pracy.  

Cele
  • Lepsza widoczność strony pizzerii w Internecie
  • Większy ruch w witrynie
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci
Wyzwanie

W przypadku branży restauracyjnej najlepiej sprawdza się pozycjonowanie lokalne. Dlatego naszym pierwszym krokiem w procesie analizy serwisu było sprecyzowanie, na terenie których dzielnic Poznania pizzeria dowozi zamówienia. 

Po określeniu najważniejszych z punktu widzenia Klienta fraz sprawdziliśmy ich pozycje, wyszukiwalność oraz konkurencyjność. Okazało się, że praktycznie żadna z istotnych fraz nie pojawiała się wysoko w wynikach. W związku z tym ruch na stronie był niewielki, a potencjał witryny niewykorzystywany. 

Rozwiązanie

Skuteczne frazy dla lokalnej restauracji muszą być związane z jej menu oraz terenem działania. Skupiliśmy się więc na sprecyzowanych wyrażeniach zawierających nazwy dzielnic i najpopularniejsze dania. Stąd wybór wyrażeń typu: „pizza rataje dowóz”, „jedzenie na telefon poznań rataje”, „pizza centrum dowóz” czy „jedzenie na dowóz poznań wilda”. 

Uzupełniliśmy istniejące już w serwisie treści o brakujące wyrażenia kluczowe głównie pod kątem lokalizacji. Utworzyliśmy nowe, dedykowane podstrony menu, na których zamieściliśmy rozwinięte opisy oferowanych dań. Określiliśmy również konkretne strefy dowozu. Dzięki temu zabiegowi użytkownik korzystający z serwisu może w łatwy sposób znaleźć informację, czy pizzeria dostarczy zamówienie pod wskazany adres. Zadbaliśmy także o odpowiednią architekturę treści, hierarchię nagłówków Hx, optymalizację pod frazy kluczowe i prawidłowy opis meta description. 

Ponieważ domena istnieje od 2008 roku, jej profil linkowy był już rozbudowany. Upewniliśmy się, że nie zawiera szkodliwych odnośników, i rozpoczęliśmy proces linkowania. W strategii link bulidingu skupiliśmy się głównie na dywersyfikacji źródeł odnośników oraz uzupełnieniu linków odnoszących się do kluczowych fraz. Zależało nam na tym, aby profil linkowy wyglądał naturalnie i dostarczał mocy serwisowi. 

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Aż chciałoby się wykrzyknąć: o mamma mia! Dzięki przemyślanej strategii działania, liczba wizyt na stronie zaczęła rosnąć jak na drożdżach.  Od momentu rozpoczęcia współpracy w czerwcu 2020 roku do dziś ruch wzrósl o 100%

wykres ruchu na www

Chcesz poznać nasz przepis na pizzę… to znaczy: widoczność w Internecie? Już podajemy: dobierz odpowiednie frazy, zoptymalizuj stronę, zadbaj o profil linkowy. I najważniejsze – zleć przygotowanie specjalistom 

zdjęcie w tle