akcesoria rowerowe

pitbikestore.pl

Wygrany Tour de Internet
1000 sesji
miesięczny wzrost
ruchu organicznego
40 000 zł
miesięczny wzrost
przychodów organicznych
większa widoczność organiczna
w TOP 3 i TOP 10
Twoja strona też może mieć takie wyniki!
Chętnie Ci pomożemy!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Napisz do nas
  • Pite Bike Store to sklep oferujący produkty flagowe i niszowe
  • Sklep musi się mierzyć z dużą konkurencją, także własnych dostawców
  • Wyzwaniem była także wojna w Ukrainie i opóźnienia w dostawach
Wstęp

Pit Bike Store to sklep z motocyklami pitbike, dirt bike’ami i quadami, internetowy i stacjonarny. Do jego konkurencji zaliczają się nie tylko firmy do niego podobne, ale także poszczególni producenci i dostawcy oferowanych produktów – pojazdów i akcesoriów rowerowych.

Cele
  • Zwiększenie widoczności w sieci i ruchu organicznego
  • Zwiększenie przychodów
  • Zbudowanie autorytetu strony klienta jako pierwszego źródła informacji w branży
Wyzwanie

Aby osiągnąć zamierzone cele w pozycjonowaniu sklepu internetowego, skupiliśmy się na poprawieniu wydajności serwisu, ukierunkowaniu na konkretne słowa kluczowe i optymalizacji zawartości.

Największym wyzwaniem, z jakim przyszło nam się zmierzyć, był wpływ wojny w Ukrainie na biznes. Produkty Klienta nie są uznawane za produkty pierwszej potrzeby, dlatego odbiorcy zwlekali z decyzją o zakupie. Ponadto Klient doświadczył zakłóceń w łańcuchu dostaw.

Rozwiązanie

W świetle wyzwań musieliśmy odpowiednio dostosować strategię SEO poprzez następujące działania:

  • zidentyfikowanie wartościowych słów kluczowych w niszy minibike, pit bike, rowerów, quadów i części. Skupiliśmy się bardziej na słowach związanych z poszczególnymi produktami (jak np. „mrf 140 rc big”) niż na próbie pokonania dużych marek. To przyniosło skoncentrowany ruch, który miał większe szanse na konwersję
  • poprawki w drzewie kategorii
  • nowa strategia link buildingu, ściśle dopasowana do prac w zakresie treści i optymalizacji strony
  • poprawa wydajności
  • dopasowanie strony do kryteriów Core Web Vitals
  • poprawa Profilu Firmy w Google
  • dodanie danych strukturalnych LocalBusiness, aby wzmocnić linkowanie
  • regularna ścisła współpraca z klientem – szybkie włączanie nowych produktów lub marek i uwzględnianie ich w strategii pozycjonowania strony
  • nowe tematy i słowa kluczowe, które zwiększyły autorytet strony.
Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt
  1. Zwiększenie ruchu organicznego średnio o 1000-2000 sesji miesięcznie.
  2. Zwiększenie przychodów organicznych średnio o co najmniej 40 000-50 000 PLN miesięcznie.
  3. Przynajmniej dwukrotne zwiększenie widoczności organicznej w zakresach TOP 3 i TOP 10

Jak wygrać wyścig o pierwsze miejsca w wyszukiwarce? Aby zdobyć koszulkę lidera, wystarczy zwinność w działaniu i dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych!

zdjęcie w tle