nagłówek case study Kreisel

kreisel.pl

Solidny materiał to podstawa!
10
kluczowych
produktów
230 000
znaków
ze spacjami
Współpraca oparta na dobrych fundamentach to coś, czego szukasz dla własnej firmy?

Weź przykład z międzynarodowej marki Kreisel – skontaktuj się z nami i sprawdź szczegóły

Napisz do nas
  • KREISEL – Technika Budowlana sp. z o.o. to znany producent materiałów budowlanych
  • Firma chce zachęcić potencjalnych klientów do korzystania ze strony internetowej
  • Stawiamy na regularną publikację wpisów blogowych uzwględniających wytyczne SEO
  • Wzmocniamy widoczność strony głównej marki Kreisel oraz wizerunek eksperta w branży
Wstęp

KREISEL – Technika Budowlana sp. z o.o. to jeden z czołowych producentów materiałów budowlanych. Marka od wielu lat jest obecna na międzynarodowym rynku – poza Polską m.in. w Grecji, Hiszpanii, Anglii, Niemczech, Danii. Dostarcza najwyższej jakości chemię budowlaną inwestorom, jak również wykonawcom indywidualnym, sukcesywnie poszerzając swoją ofertę
o nowoczesne rozwiązania i produkty. Rozwija także sieć handlową, a jednym z najważniejszych etapów tego procesu było uruchomienie własnego sklepu internetowego.

Osoby odpowiedzialne za ten projekt od początku doskonale zdają sobie sprawę, że efektywna widoczność i pozytywny wizerunek branży w e-commerce to konieczność. Osiągnięcie tego bez wartościowego contentu jest niemożliwe.

Tak rozpoczęła się wspólna droga marki Kreisel i Grupy TENSE!

Cele
  • Dostarczenie wartościowych, wspierających pozycjonowanie strony treści
  • Budowanie wizerunku eksperta w branży
  • Dostarczenie treści poradnikowych odpowiadających na potrzeby odbiorców
Wyzwanie

Marka Kreisel jest rozpoznawalna, pozytywnie oceniania i poszukiwana przez klientów. Brand od początku bardzo świadomie buduje swój wizerunek, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Przeciętny odbiorca kojarzy jednak dostępność produktów przede wszystkim przez pryzmat najpopularniejszych marketów budowlanych.

Jak to zmienić i zachęcić potencjalnych klientów do sięgnięcia po markowe produkty od marki Kreisel?

Postawiliśmy na dobry content!

Rozwiązanie

Regularna publikacja wpisów blogowych zgodnych z dobrymi praktykami SEO

3 najważniejsze wymogi dla tekstów: użyteczność, wiarygodność, unikalność

Specjalista z Zespołu Content Marketingu będący opiekunem marki wyróżnił grupy docelowe:

  • inwestorzy, np. deweloperzy, generalni wykonawcy,
  • fachowcy związani z branżą budowlaną,
  • architekci,
  • klienci indywidualni samodzielnie wykonujący drobne lub gruntowne prace remontowe,

które zdefiniowały sposób realizacji wpisów oraz tematykę, jaką powinny poruszać. W każdym miesiącu teksty są adresowane do wybranych grup, wzbogacone odpowiednimi frazami kluczowymi związanymi z wyróżnionymi produktami oraz brandem. Nie brakuje w nich odniesień do branżowych trendów i prezentacji rozwiązań, które mają ułatwić potencjalnym odbiorcom rozwiązanie problemów np. w kontekście użytkowania materiałów budowlanych.

Teksty prezentują zalety płynące z korzystania ze sklepu internetowego marki, a także odnoszą się do profesjonalnej i rzetelnej wiedzy pracowników obsługi klienta na temat produktów z oferty.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Wzmocnienie widoczności strony głównej marki Kreisel oraz e-sklepu i wizerunku ekspertów branży poprzez regularne publikacje na blogu firmowym.

Działania content marketingowe mogą przynosić pozytywne efekty, wyłącznie jeżeli są terminowe i realizowane długofalowo. Blog marki Kreisel to doskonały przykład tego, jak konsekwencja może wspomóc budowanie pozytywnego wizerunku, zasięgu, a także wspierać pozycjonowanie strony!

zdjęcie w tle