Allecco.pl

Zdrowe wzrosty
300%
wzrost ruchu
w 3 miesiące
935%
więcej kluczowych fraz
w TOP 10
I miejsce
Global
Search Awards
Twoja strona też może mieć takie wyniki!
Chętnie Ci pomożemy!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Napisz do nas
  • Allecco.pl to nie tylko apteka czy drogeria, ale także baza wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji
  • Firmie zależy na większej widoczności w sieci, dlatego szczegółowo analizujemy serwis
  • Wdrażamy w życie strategię i obserwujemy spektakularne efekty
  • Wyniki dają nam międzynarodową nagrodę
Wstęp

Allecco.pl to serwis poświęcony zdrowiu i urodzie z ogromną bazą wiedzy o leczeniu i pielęgnacji. W ramach witryny działa także sklep internetowy z kosmetykami, witaminami, ziołami, suplementami diety oraz sprzętem medycznym.

Firma zwróciła się do nas o pomoc w zakresie pozycjonowania serwisu. Zależało jej na osiągnięciu wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Nasz praca nad stroną została doceniona w skali globalnej: zwyciężyliśmy w prestiżowym konkursie Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO).

Cele
  • Optymalizacja witryny
  • Wzrost ruchu na stronie
Wyzwanie

Pierwszy etap naszej pracy, czyli dokładna analiza serwisu, wykazała braki praktycznie w każdym obszarze on-site, czyli wewnątrz strony. Priorytetowa okazała się dla nas konieczność stworzenia treści zarówno w sklepie, jak i na blogu – unikatowych opisów produktów i podstron oraz wartościowych artykułów. Kategorie nie zawierały treści, niektóre opisy produktów były zduplikowane, a inne wymagały rozwinięcia. Niedociągnięcia odkryliśmy również przy analizie optymalizacji technicznej. Okazało się, że trzeba poprawić prezentację witryny w wynikach wyszukiwania. Sam profil linkowy nie wykazywał dużych błędów, ale również wymagał zmian.

Rozwiązanie

Wspólnie z Klientem ustaliliśmy, że dokonamy wymiany słów kluczowych, tak aby lepiej odpowiadały zapytaniom użytkowników. Frazy wybraliśmy w oparciu o kluczowe dla Klienta nazwy produktów. Dobór słów kluczowych oparliśmy również o analizę konkurencji oraz dane z Google Search Console, tak aby w pierwszej kolejności poprawić pozycje dla tych wyrażeń, które są już w okolicach TOP 10.

W procesie pozycjonowania sklepu internetowego wdrożyliśmy szereg działań, m.in.:

  • zmienili strukturę nagłówków,
  • zoptymalizowali crawl budget,
  • wprowadzili dane strukturalne w celu uatrakcyjnienia wyglądu strony w wynikach wyszukiwania.

Usunęliśmy zduplikowane opisy produktów i zastąpiliśmy je unikalnymi treściami.

Proces link buildingu odbywał się z naszego zaplecza i został wsparty artykułami sponsorowanymi. Publikowaliśmy odnośniki na autorskim zapleczu do nowopowstałych lub zaktualizowanych podstron serwisu.

W ramach działań dodatkowych wdrożyliśmy Yandex Metrica, narzędzie pozwalające monitorować i prowadzić zaawansowaną analizę zachowań użytkowników na stronie.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Przemyślana strategia, starannie dobrane narzędzia i elastyczność w działaniu – dzięki temu ruch na stronie wzrósł o 300% w ciągu trzech miesięcy, a w TOP 10 znalazło się 935% więcej fraz. Tę współpracę doceniło jury konkursu Global Search Awards – nasza agencja zwyciężyła w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO). W werdykcie podkreślono niestandardowe podejście do strategii oraz wysokie wyniki, jakie odnotowano w ramach procesu pozycjonowania strony.

Nie od dziś wiadomo, że właściwa pielęgnacja przynosi efekty. Nasz Klient pomaga pielęgnować zdrowie i urodę, natomiast my pomagamy utrzymać w dobrej formie strony internetowe.

zdjęcie w tle