Skontaktuj się z nami – poznaj naszych contentowych napastników
Warta Poznań to klub piłkarski z ponad 110-letnią historią. Dwukrotny Mistrz Polski, który w sezonie 2020/2021 powrócił do gry w najważniejszych polskich rozgrywkach – Ekstraklasie – od 2018 roku przechodzi prawdziwą transformację. Konsekwentnie odbudowuje swoją pozycję w świecie polskiej piłki oraz świadomości kibiców w oparciu o trzy filary:
Dlatego dziś Zieloni to znacznie więcej niż tylko pierwsza drużyna. To również szereg innych inicjatyw, m.in. kobieca drużyna piłki nożnej, Amp Futbol, zaangażowanie w działania proekologiczne i zdrowotne czy akademia dla najmłodszych adeptów tego sportu.
Tylko… czy odbiorcy o tym wiedzą?
Przeciętny kibic kojarzy Wartę Poznań ze zmaganiami w najwyższej polskiej lidze. Po rozmowach z przedstawicielami klubu wspólnie postanowiliśmy, że czas to zmienić! Do głosu powinny dojść również inne projekty realizowane pod skrzydłami Warciarzy, które otworzą ją na nowe grupy docelowe i wzmocnią wizerunek poznańskiej drużyny.
Jak to osiągnąć? Content publishing – artykuły sponsorowane w sieci
W ocenie naszych Specjalistów to najlepsze narzędzie, które pozwala dotrzeć do różnorodnych grup docelowych i daje najwięcej możliwości, jeśli chodzi o dalszą dystrybucję i wykorzystanie contentu w celach promocyjnych.
Content w duchu fair play, czyli sprawiedliwy, ale efektywny podział treści
W tekstach konieczne było poruszenie najważniejszych aspektów związanych z działalnością Warty Poznań:
Wszystko po to, żeby odbiorcy potencjalnie zainteresowani odrębnymi obszarami mogli znaleźć informacje dopasowane do własnych potrzeb i oczekiwań. Nie bez znaczenia w tekstach jest także podkreślanie wyróżników marki.
Regularne publikacje na portalach lokalnych, ogólnopolskich o tematyce sportowej
Specjaliści z Zespołu Content Marketingu wyróżnili grupy docelowe:
które zdefiniowały dalszy sposób realizacji usługi. Przez 12 miesięcy współpracy w zależności od okoliczności oraz zapotrzebowania (m.in. dyktowanego kalendarzem rozgrywek) raz w miesiącu ukazywały się publikacje budujące świadomość marki i pozytywny wizerunek Warty Poznań.
Przykładowa publikacja: https://weszlo.com/2022/07/04/pilka-nozna-to-znacznie-wiecej-niz-tylko-wynik/
Wzmocnienie świadomości złożoności projektu, jakim jest Warta Poznań, poprzez działania content marketingowe
Warta Poznań dzięki regularnym publikacjom zyskała możliwość budowania w swoim najbliższym otoczeniu oraz wśród nowych odbiorców świadomości, jak wiele różnorodnych i potrzebnych inicjatyw kryje się pod jedną marką.
Artykuły z największą liczbą odsłon:
Artykuły sponsorowane wyraźnie wskazały wyróżniki klubu na tle innych drużyn piłkarskich i podarowały odbiorcom zupełnie nową perspektywę działalności Zielonych – związanych z ekologią, działaniem prospołecznym czy biznesowym.
Z Wartą Poznań gramy dalej! I nieustannie chcemy udowadniać, że działania content marketingowe w kontekście wizerunku marki mają moc!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.