akcesoria do szycia

Szyciewdomu.pl

Kampania na wymiar
1 492%
zwrotu
z inwestycji
3
typy
reklam w kampanii
Kampania dopasowana do potrzeb Klienta – to działa!

Przekonaj się, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

Napisz do nas
  • Szyciewdomu.pl to sklep internetowy z narzędziami i akcesoriami do szycia
  • Klient zleca nam kampanię Google Ads
  • Wykorzystujemy trzy typy reklam
  • Cel osiągnięty – sprzedaż produktów rośnie
Wstęp

Szyciewdomu.pl to sklep dla profesjonalistów, a także pasjonatów krawiectwa. Klienci znajdą tu wszystkie narzędzia potrzebne do szycia, haftowania i wyposażenia pracowni.

Firmie zależało na szybkim wzroście sprzedaży, zwłaszcza w obrębie jednej z kategorii produktowych. Zaproponowaliśmy najskuteczniejsze działanie i zrealizowaliśmy dla Klienta kampanię Google Ads.

Cele
  • Wzrost sprzedaży produktów
  • Wysoki zwrot z inwestycji
Strategia

Głównym celem naszych działań było zwiększenie internetowej sprzedaży maszyn do szycia. Aby promować produkty w najbardziej efektywny sposób oraz dotrzeć do szerokiego grona użytkowników, zdecydowaliśmy się postawić na kompleksowy zestaw:

  • kampanie produktowe,
  • dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA),
  • remarketing.

Staranne przygotowanie kampanii i dostosowanie jej do odbiorców umożliwiło szybki wzrost poziomu zwrotu z inwestycji.

Realizacja

Najefektywniejszym typem kampanii okazały się kampanie produktowe. Systematyczna analiza ich skuteczności oraz bieżąca optymalizacja pozwoliły na pozostawienie w kampanii produktów, które zapewniały największy zwrot z inwestycji (ROAS). Dzięki temu kampanie osiągnęły wysoki przychód w krótkim czasie.

Kampanie produktowe wspierane były przez dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA). Nagłówki w kampaniach dopasowywały się automatycznie do fraz wpisywanych przez użytkowników i kierowały ich na odpowiednie podstrony. Taki rodzaj kampanii zapewnia wysoki stopień dopasowania treści reklamowej do potrzeb użytkownika oraz precyzyjne kierowanie go na odpowiednie miejsce na stronie. Zwiększa to prawdopodobieństwo dokonania zakupu i stanowi efektywne uzupełnienie kampanii produktowych.

Dopełnieniem kampanii był remarketing docierający z przekazem reklamowym do użytkowników, którzy już odwiedzili stronę. Estetyczne grafiki oraz odpowiednie kierowanie reklam pozwoliło na uzyskanie dodatkowych konwersji przy niskich kosztach.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Dzięki możliwościom, które oferuje Google Ads, w krótkim czasie sprzedaż w sklepie wzrosła. Zwrot z inwestycji poszybował i wyniósł 1492%.

Odpowiednie narzędzie w rękach specjalisty to gwarancja sukcesu – i to niezależnie od tego, czy mówimy o pracy z tkaninami, czy o prowadzeniu kampanii reklamowych. W obu przypadkach liczy się doświadczenie i kreatywność.

zdjęcie w tle