Remarketing Google Ads ÔÇô reklama ┼Ťledz─ůca

Przekonaj potencjalnych klient├│w do skorzystania z Twojej oferty! Wykorzystaj w pe┼éni potencja┼é Google Ads, wdra┼╝aj─ůc na Twojej stronie internetowej lub w witrynie sklepu internetowego reklamy remarketingowe.

Ju┼╝ dzi┼Ť zle─ç darmow─ů wycen─Ö swojej kampanii i przekonaj si─Ö, jak wiele mo┼╝esz zyska─ç, powierzaj─ůc ekspertom z Grupy TENSE promocj─Ö Twojego biznesu poprzez skuteczny remarketing. Mo┼╝esz nam zaufa─ç ÔÇô wiemy, co zrobi─ç, by potencjalny klient sta┼é si─Ö tym rzeczywistym.

Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Czym jest i jak działa remarketing?

Remarketing to rodzaj kierowania kampanii Google Ads prowadzonej w sieci wyszukiwania Google, serwisach skupionych w sieci reklamowej, a tak┼╝e na popularnych platformach spo┼éeczno┼Ťciowych jak Facebook, YouTube czy LinkedIn. Wykorzystuje si─Ö w nim reklam─Ö graficzn─ů, tekstow─ů lub po┼é─ůczenie obu format├│w.

Kampanie remarketingowe, cz─Östo okre┼Ťlane jako reklamy ┼Ťledz─ůce, to komunikaty kierowane do tych u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy w przesz┼éo┼Ťci odwiedzili stron─Ö www Twojej firmy lub prowadzony przez Ciebie serwis e-commerce, jednak z jakiego┼Ť powodu nie dokonali zakupu. Podstawowym celem, kt├│ry mo┼╝esz zrealizowa─ç, wdra┼╝aj─ůc remarketing, jest przypomnienie klientom o ofercie poprzez wy┼Ťwietlanie reklamy produkt├│w lub us┼éug, kt├│rych wcze┼Ťniej szukali w Twoim serwisie.

W jaki spos├│b ┼Ťledz─ůcaÔÇ»reklama dociera do u┼╝ytkownika?

Ekosystem Google Ads pozwala skutecznie dociera─ç do u┼╝ytkownik├│w odwiedzaj─ůcych witryny internetowe, m.in. w┼éa┼Ťnie poprzez remarketing. W tym celu system wykorzystuje np. pliki cookies w przegl─ůdarce. Google Analytics jest jednym z najwa┼╝niejszych narz─Ödzi do monitorowania ruchu na witrynie.

Rol─ů kodu na stronie jest badanie zachowa┼ä potencjalnych klient├│w oraz dodawanie ich na listy remarketingowe. To tym u┼╝ytkownikom nast─Öpnie s─ů wy┼Ťwietlane kampanie remarketingowe, kt├│re s─ů niezwykle skutecznym sposobem na zwi─Ökszanie sprzeda┼╝y, a tak┼╝e pozwalaj─ů budowa─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki w┼Ťr├│d klient├│w.

Korzy┼Ťci p┼éyn─ůce z kampanii, czyli co zyskujesz, stawiaj─ůc na remarketing Google Ads

  1. Precyzyjne okre┼Ťlanie grup docelowych ÔÇô mo┼╝esz wykorzysta─ç reklam─Ö typu remarketing Google Ads w celu pozyskania u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy porzucili koszyki, zapisali si─Ö do newslettera lub po prostu ogl─ůdali produkt.
  2. Docieranie do zdecydowanych odbiorc├│w poszukuj─ůcych na stronie konkretnego produktu lub us┼éugi.
  3. Wiele dost─Öpnych format├│w kampanii ÔÇô mo┼╝esz postawi─ç na remarketing tradycyjny, adresowany, wideo lub wybra─ç remarketing dynamiczny.
  4. Mo┼╝liwo┼Ť─ç natychmiastowego dotarcia do klient├│w ÔÇô kampanie remarketingowe mog─ů by─ç publikowane bezpo┼Ťrednio po opuszczeniu strony lub sklepu internetowego.
  5. Masz wybór: pełna kontrola nad budżetem i stawkami lub automatyzację procesu.
  6. Mo┼╝liwo┼Ť─ç kierowania kampanii na u┼╝ytkownik├│w r├│┼╝nych urz─ůdze┼ä w celu uzyskiwania szerokich zasi─Ög├│w.

Do kogo warto kierowa─ç reklamy ┼Ťledz─ůce?

Ze wzgl─Ödu na swoj─ů specyfik─Ö remarketing Google doskonale sprawdza si─Ö w przypadku produkt├│w oraz us┼éug, kt├│rych zakup poprzedzony jest pog┼é─Öbion─ů analiz─ů lub wieloetapowym przygotowaniem. Skorzystanie z kampanii remarketingowej regularnie przypomina u┼╝ytkownikowi o Twojej stronie, towarzysz─ůc mu na wszystkich etapach lejka sprzeda┼╝owego.

 

Kiedy warto korzysta─ç z remarketingu?

Je┼Ťli prowadzisz sklep internetowy, firmow─ů stron─Ö www lub inny, dowolny serwis, reklama z u┼╝yciem listy remarketingowej mo┼╝e okaza─ç si─Ö niezwykle skutecznym narz─Ödziem, kt├│re pozwoli Ci dociera─ç do potencjalnych klient├│w i zdobywa─ç dodatkowe konwersje.

Dynamiczne lub klasyczne reklamy remarketingowe to sprawdzony spos├│b, by przypomnie─ç o sobie u┼╝ytkownikom, kt├│rzy wcze┼Ťniej odwiedzili nasz─ů stron─Ö internetow─ů. Taka forma promocji sprawdzi si─Ö w przypadku przedsi─Öwzi─Ö─ç internetowych nastawionych na:

  • sprzeda┼╝ produkt├│w oraz us┼éug,
  • pozyskiwanie ruchu do strony,
  • zwi─Ökszanie ┼Ťwiadomo┼Ťci marki w┼Ťr├│d klient├│w.

Remarketing dynamiczny czy standardowe kampanie remarketingowe ÔÇô co wybra─ç?

Zar├│wno remarketing dynamiczny, jak i klasyczny typ reklamy ┼Ťledz─ůcej maj─ů swoje zalety oraz ograniczenia. Standardowy przekaz reklamowy mo┼╝esz wdro┼╝y─ç w przypadku dowolnej witryny www, natomiast dynamiczne kreacje dost─Öpne s─ů wy┼é─ůcznie dla sklep├│w i platform e-commerce.

Wybieraj─ůc standardowy remarketing, sam tworzysz przekaz reklamowy, przygotowuj─ůc jego tre┼Ť─ç oraz grafik─Ö. W kampaniach dynamicznych to system tworzy konkretn─ů reklam─Ö, dobieraj─ůc przegl─ůdane produkty na podstawie zachowa┼ä u┼╝ytkownika.

Rodzaje kampanii remarketingowych

W zale┼╝no┼Ťci od indywidualnych cel├│w biznesowych mo┼╝esz postawi─ç na remarketing w optymalny spos├│b dostosowany do Twoich potrzeb.

Remarketing standardowy

Klasyczna forma remarketingu pozwoli Ci wypromowa─ç mark─Ö w┼Ťr├│d os├│b, kt├│re niedawno opu┼Ťci┼éy Twoj─ů witryn─Ö. Reklama ┼Ťledzi u┼╝ytkownik├│w w innych miejscach w sieci, w odpowiednim momencie przypominaj─ůc im o Twojej stronie internetowej.

Remarketing dynamiczny

Dynamiczne wy┼Ťwietlanie reklam to us┼éuga dost─Öpna w przypadku e-sklep├│w. Zak┼éada ona prezentowanie odbiorcy konkretnych produkt├│w lub us┼éug, kt├│re by┼éy przez niego wcze┼Ťniej przegl─ůdane.

Remarketing adresowany

W tym przypadku listy remarketingowe tworzone s─ů w oparciu o dane podawane przez samych u┼╝ytkownik├│w serwisu, np. podczas zapis├│w do newslettera czy w trakcie wype┼éniania formularza.

RLSA

RLSA, czyli Remarketing List for Search Ads, jest popularnie okre┼Ťlany jako remarketing w wyszukiwarce Google. To forma kampanii kierowana do os├│b, kt├│re po zapoznaniu si─Ö z ofert─ů Twojego serwisu podj─Ö┼éy dalsze poszukiwanie interesuj─ůcych ich produkt├│w w Google.

Jeste┼Ť zainteresowany?
Masz więcej pytań?
Zle─ç kampani─Ö specjalistom┬ái sprawd┼║ efektywno┼Ť─ç┬áGoogle┬áAds.┬á┬á

Skontaktuj si─Ö z nami

Gdzie potencjalni klienci zobacz─ů Twoje reklamy?

Opr├│cz sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, dzia┼éania remarketingowe mo┼╝esz prowadzi─ç r├│wnie┼╝ w wielu r├│┼╝nych kana┼éach, jak Facebook, Instagram czy LinkedIn. Korzystaj─ůcy z nich u┼╝ytkownicy, kt├│rzy odwiedzili Tw├│j sklep internetowy, ale z jakiego┼Ť powodu nie sfinalizowali transakcji, zyskaj─ů w ten spos├│b dodatkowy bodziec do dokonania zakupu.

Odpowiednio zaprojektowana kampania remarketingowa mo┼╝e wi─Öc zosta─ç zaprezentowana w social mediach oraz na dowolnych stronach internetowych, z kt├│rych korzystaj─ů osoby dodane do Twojej listy remarketingowej. Mo┼╝liwo┼Ť─ç kierowania przekaz├│w do konkretnej grupy os├│b, kt├│re chc─ů kupi─ç lub pozna─ç dany produkt, znacznie zwi─Öksza prawdopodobie┼ästwo konwersji, pozwalaj─ůc maksymalizowa─ç Twoje przychody.

Dlaczego warto zleci─ç remarketing Grupie TENSE?

Powierzaj─ůc nam wdro┼╝enie kampanii remarketingowej, zyskujesz gwarancj─Ö wsp├│┼épracy z jedn─ů z najskuteczniejszych agencji SEO/SEM w kraju. Opr├│cz reklamy skrojonej na miar─Ö Twojego biznesu mo┼╝esz r├│wnie┼╝ liczy─ç na darmow─ů wycen─Ö oraz szereg dodatkowych us┼éug, takich jak:

W profesjonalny spos├│b pomo┼╝emy Ci zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝, poprawi─ç widoczno┼Ť─ç serwisu w wyszukiwarce oraz zyska─ç przewag─Ö nad konkurencj─ů, promuj─ůc firmow─ů stron─Ö lub e-sklep w┼Ťr├│d potencjalnych klient├│w.