Reklama Produktowa Google Adwords

D┼éugofalowe korzy┼Ťci Zakupy Google ÔÇô zwi─Ökszaj sprzeda┼╝ dzi─Öki kampanii produktowej

Masz w┼éasny e-sklep i poszukujesz sprawdzonego sposobu na popraw─Ö widoczno┼Ťci w wynikach wyszukiwania?

Postaw na kampanie produktowe z Grup─ů TENSE i przekonaj si─Ö, jak wiele mo┼╝esz zyska─ç, powierzaj─ůc naszym do┼Ťwiadczonym specjalistom promocj─Ö sklepu internetowego w Zakupach Google! Sprawd┼║, czym jest reklama produktowa, dlaczego warto w ni─ů zainwestowa─ç i zle─ç nam niezobowi─ůzuj─ůc─ů, darmow─ů wycen─Ö Twojej kampanii.

Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Co to s─ů reklamy produktowe

Sie─ç Google Shopping (Zakupy Google) to przestrze┼ä stworzona przez tw├│rc├│w najwi─Ökszej na ┼Ťwiecie wyszukiwarki do publikacji kampanii reklamowych Shopping Ads (Shopping Campaigns). Reklama produktowa Google wy┼Ťwietlana jest nad wynikami wyszukiwania lub po ich prawej stronie i r├│┼╝ni si─Ö od nich form─ů wizualn─ů, kt├│ra zawiera:

  • fotografi─Ö produktu,
  • nazw─Ö i adres sklepu internetowego,
  • cen─Ö towaru.

Takie wy┼Ťwietlanie reklam ma jeszcze jedn─ů istotn─ů zalet─Ö ÔÇô kieruje u┼╝ytkownik├│w bezpo┼Ťrednio na kart─Ö produktu sklepu internetowego, znacznie upraszczaj─ůc dokonanie zakupu i zwi─Ökszaj─ůc prawdopodobie┼ästwo konwersji.

Standardowa kampania produktowa czy Performance Max ÔÇô co b─Ödzie lepsze dla Twojej firmy?

Ekosystem Google Ads umo┼╝liwia stosowanie dw├│ch rodzaj├│w kampanii produktowej: standardowej reklamy oraz Performance Max. Zalet─ů tradycyjnych kampanii jest szeroki zakres mo┼╝liwo┼Ťci ich konfiguracji. Podobnie jak przy innych typach reklam Google, mo┼╝esz okre┼Ťli─ç m.in. s┼éowa kluczowe, na kt├│re maj─ů wy┼Ťwietla─ç si─Ö Twoje reklamy produktowe. Ograniczeniem tego typu kreacji jest natomiast zaw─Ö┼╝enie obszaru publikacji tre┼Ťci wy┼é─ůcznie do wyszukiwarki.

Jak działa kampania produktowa w Google Zakupy?

Po wpisaniu w wyszukiwark─Ö okre┼Ťlonego has┼éa Google zestawia ze sob─ů oferty danych produkt├│w, pochodz─ůce od r├│┼╝nych reklamodawc├│w. Zanim u┼╝ytkownik zacznie szuka─ç interesuj─ůcych go towar├│w w wynikach wyszukiwania, jego oczom ukazuj─ů si─Ö zdj─Öcia oraz dane produkt├│w w formie reklamy z bezpo┼Ťrednim odno┼Ťnikiem do sklep├│w internetowych.

Jeszcze przed klikni─Öciem w reklam─Ö osoba zainteresowana zakupem produktu mo┼╝e zapozna─ç si─Ö z wygl─ůdem towaru oraz jego cen─ů. Z punktu widzenia reklamodawc├│w, kt├│rzy p┼éac─ů nie za wy┼Ťwietlanie reklam, ale za klikni─Öcia, taka forma prezentowania tre┼Ťci jest bardzo korzystna.

W jaki spos├│b wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö reklamy produktowe w wyszukiwarce Google?

Dbanie o aktualny i prawid┼éowo uzupe┼éniony plik produktowy jest niezwykle wa┼╝ne r├│wnie┼╝ z innego powodu ÔÇô reklamy zakupowe w wynikach wyszukiwania Google nie s─ů wy┼Ťwietlane na bazie s┼é├│w kluczowych, ale w oparciu o dane zawarte w feedzie produktowym. Aby Twoja kampania produktowa odznacza┼éa si─Ö maksymaln─ů skuteczno┼Ťci─ů i pozwala┼éa Ci pozyskiwa─ç potencjalnych klient├│w, atrybuty towar├│w oraz grup produkt├│w w sklepie internetowym musz─ů by─ç wi─Öc na bie┼╝─ůco aktualizowane.

Performance Max natomiast umo┼╝liwia dost─Öp do wszystkich zasob├│w reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Pomagaj─ů w dotarciu do wi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w we wszystkich kana┼éach Google, mi─Ödzy innymi w sieciach wyszukiwania i reklamowej, YouTube czy Mapach Google.

Co to jest plik produktowy?

Z poziomu Google Merchant Center mo┼╝esz m.in. przes┼éa─ç plik danych wymagany na etapie konfiguracji reklamy w Google Shopping. Plik produktowy, okre┼Ťlany cz─Östo jako product feed, to zestaw informacji o produktach dost─Öpnych w sklepie internetowym. Zwykle opracowuje si─Ö go w formacie .xml, jednak plik danych na potrzeby reklam produktowych mo┼╝esz r├│wnie┼╝ zapisa─ç, stosuj─ůc rozszerzenia .txt, .xls czy .csv.

Odpowiednio przygotowany plik produktowy, zawiera m.in.:

  • nazw─Ö i zdj─Öcie produktu,
  • cen─Ö,
  • informacje o kolorach, rozmiarach,
  • oraz inne istotne atrybuty, kt├│rymi charakteryzuje si─Ö dany produkt lub grupy produkt├│w.

W przypadku sklep├│w internetowych tworzonych w oparciu o gotowe platformy e-commerce plik produktowy stworzysz w kilka minut, korzystaj─ůc z wielu dost─Öpnych wtyczek. Je┼Ťli natomiast potrzebujesz indywidualnego rozwi─ůzania, nasz specjalista Google Ads wygeneruje dla Ciebie product feed oraz pomo┼╝e skonfigurowa─ç kampani─Ö produktow─ů w ┼Ťrodowisku Zakup├│w Google.

Czym jest Google Merchant Center?

Aby publikowa─ç reklamy produktowe w wyszukiwarce Google, trzeba mie─ç konto Google Merchant Center. To specjalna platforma przeznaczona dla bran┼╝y e-commerce, po┼Ťrednicz─ůca pomi─Ödzy obs┼éuguj─ůcym Zakupy Google ┼Ťrodowiskiem Google Ads a sklepem internetowym. Google Merchant Center umo┼╝liwia m.in. konfigurowanie kampanii produktowej oraz zarz─ůdzanie ni─ů, dlatego rejestracja w systemie jest wymagana z punktu widzenia reklam produkt├│w.

Zalety kampanii produktowych

Odpowiednie przygotowanie kampanii produktowej z poziomu konta Google Ads da Ci mn├│stwo korzy┼Ťci, takich jak:

  • ┼éatwiejsze docieranie do klient├│w oraz os├│b zainteresowanych ofert─ů,┬á
  • zwi─Ökszone prawdopodobie┼ästwo konwersji dzi─Öki atrakcyjnej prezentacji danego produktu lub grupy produkt├│w,┬á
  • model rozliczania si─Ö za klikni─Öcie, a nie za sam─ů prezentacj─Ö reklamy produktowej,┬á
  • atrakcyjna forma reklamy dla sklep├│w oferuj─ůcych zar├│wno niewielki asortyment, jak i tysi─ůce produkt├│w,┬á
  • budowanie popularno┼Ťci sklepu internetowego dzi─Öki reklamowaniu w najwi─Ökszej sieci reklamowej na ┼Ťwiecie,┬á
  • szybkie wdro┼╝enie kampanii Google Shopping dla ca┼éej grupy produkt├│w dzi─Öki wykorzystaniu product feed.┬á

Jeste┼Ť zainteresowany?
Masz więcej pytań?
Zle─ç kampani─Ö specjalistom┬ái sprawd┼║ efektywno┼Ť─ç┬áGoogle┬áAds.┬á┬á

Skontaktuj si─Ö z nami

Dla kogo wyb├│r kampanii produktowych w Google Zakupy b─Ödzie najlepszy?

Je┼Ťli masz w┼éasny sklep internetowy i chcesz, by potencjalni klienci szybko trafili na Twoj─ů stron─Ö, reklama w Google Shopping jest w┼éa┼Ťnie dla Ciebie. Z naszym wsparciem szybko i bez problem├│w przeprowadzisz swoj─ů pierwsz─ů kampani─Ö produktow─ů, docieraj─ůc do tysi─Öcy nowych u┼╝ytkownik├│w.

Korzy┼Ťci dla sklep├│w internetowych

  1. Mo┼╝liwo┼Ť─ç pozyskiwania konwertuj─ůcego ruchu dzi─Öki znajomo┼Ťci ceny produktu jeszcze przed klikni─Öciem reklamy.
  2. Szybsze ni┼╝ w przypadku dzia┼éa┼ä SEO budowanie popularno┼Ťci sklepu internetowego w wyszukiwarce Google.
  3. P┼éatno┼Ť─ç za klikni─Öcia, a nie za wy┼Ťwietlania reklam, u┼éatwiaj─ůca kontrol─Ö i dostosowanie bud┼╝etu.
  4. Wysoki zwrot z inwestycji ÔÇô kampanie produktowe s─ů bardzo skuteczne.
  5. Mo┼╝liwo┼Ť─ç elastycznego dostosowywania reklam produktowych do bie┼╝─ůcych potrzeb.
  6. W przypadku wsp├│┼épracy z Grup─ů TENSE mo┼╝liwo┼Ť─ç wykorzystania naszego CSS (por├│wnywarki cen), co zapewnia zni┼╝k─Ö 20% na koszcie klikni─Öcia.

Reklama produktowa z Grup─ů TENSE

Nie tylko pomo┼╝emy Ci w utworzeniu kampanii i skonfigurujemy Twoj─ů pierwsz─ů reklam─Ö produktow─ů, ale r├│wnie┼╝ zapewnimy niezb─Ödne wsparcie na ka┼╝dym etapie wsp├│┼épracy. Kampanie produktowe to nasza domena, jednak nie ograniczamy si─Ö wy┼é─ůcznie do Google Ads, dlatego z przyjemno┼Ťci─ů stworzymy dla Ciebie indywidualn─ů strategi─Ö rozwoju marki, oferuj─ůc pakiet dodatkowych us┼éug, obejmuj─ůcy m.in.:

Wykorzystaj mo┼╝liwo┼Ťci kampanii produktowej

Ju┼╝ dzi┼Ť do┼é─ůcz do tysi─Öcy naszych zadowolonych Klient├│w, kt├│rym reklama produktowa Google pozwoli┼éa dotrze─ç do nowych odbiorc├│w oraz zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ w Internecie. Skontaktuj si─Ö z nami i zle─ç darmowa wycen─Ö Twojej kampanii w ┼Ťrodowisku Zakupy Google. Wsp├│┼épracuj z najlepszymi i zwi─Ökszaj zyski dzi─Öki wykorzystaniu reklam produktowych.