Menu

Case study - rozbitaszybka.com

Pogwarancyjny i fachowy serwis zajmujący się wymianą rozbitych wyświetlacz i ekranów dotykowych w telefonach. Firma specjalizuje się w naprawie wiodących marek telefonów takich jak: iPhone, Samsung, Sony, Huawei, Microsoft Lumia, Lenovo, LG, HTC oraz Motorola.

Cel

wzrost pozycji

Efekt
1 094 frazy w TOP 10

Co zrobiliśmy?

Analiza

Klient postawił przed nami jasny cel. Strona miała wyświetlać się na najwyższych pozycjach na frazy związane z wymianą wyświetlacza i szybki we wszystkich flagowych modelach smartfonów marek Samsung i Apple.

Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, była analiza serwisu pod kątem realizacji tego celu. Dzięki wykorzystaniu narzędzi SEO podjęliśmy decyzje, że w pierwszej kolejności musimy skupić się na:

  • poprawie bezpieczeństwa i wdrożeniu certyfikatu SSL,
  • usunięciu podstawowych błędów technicznych,
  • poprawie architektury informacji,
  • rozwinięciu sekcji Head,
  • wdrożeniu unikalnych treści,
  • optymalizacji podstron pod konkretne modele telefonów.
Dobranie słów kluczowych

Dobierając słowa kluczowe wzięliśmy pod uwagę sugestie Klienta. To on najlepiej wiedział, na jakie wyrażenia chciał zajmować wysokie pozycje.

Nasi specjaliści sprawdzili ich wyszukiwalność i wytypowali 3 główne wyrażenia, wokół których budowali kolejne:

  • wymiana ekranu,
  • wymiana szybki,
  • wymiana wyświetlacza.

Następnie dopisali do nich popularne modele flagowych smartfonów marki Samsung i Apple.

Optymalizacja

W ramach optymalizacji SEO wyeliminowaliśmy błędy systemu CMS Shoper, na którym postawiona jest strona. Poprawiliśmy również nawigację w serwisie, aby była możliwie najbardziej intuicyjna – tak dla botów Google, jak i użytkowników. Zadbaliśmy również o ich bezpieczeństwo wdrażając certyfikat SSL.

Zoptymalizowaliśmy zawartości strony głównej, dodaliśmy zajawki opisujące kategorie wraz z prowadzącymi do nich linkami oraz usunęliśmy duplikaty treści.

Linkowanie

Działania w ramach linkbuildngu były prowadzone dwutorowo – wzmacniając ogólną kondycję domeny oraz kierując się bezpośrednio do promowanych produktów.

W ramach opublikowanych linków zadbaliśmy o odpowiednią dywersyfikację anchorów, by profil linkowy domeny był jak najbardziej naturalny.