Case study - dawidpajor.com

Dawid Pajor

Dawid Pajor to pasjonat freestyle football, który od ośmiu lat doskonali triki piłkarskie. Swoje umiejętności prezentuje na eventach sportowych, imprezach firmowych czy pokazach piłkarskich dla dzieci.

Cel

wzrost pozycji

Efekt
56 fraz w TOP 10

Opinia klienta

quote

Dzięki pozycjonowaniu zwiększa się widoczność mojej domeny w sieci i wyprzedzam konkurencję. Warto się rozwijać i szukać nowych rozwiązań a pozycjonowanie w Grupie TENSE to umożliwia.

Dawid Pajor

Co zrobiliśmy?

Analiza

Każdą strategię pozycjonowania strony budujemy w oparciu o dogłębną analizę witryny.

Strona dawidpajor.com posiada dość prostą strukturę. Zaobserwowaliśmy kilka łatwych do poprawienia niedociągnięć estetycznych. Elementy graficzne i treści multimedialne wymagały poprawek i uzupełnień, aby stały się bardziej czytelne i atrakcyjne.

Dobranie słów kluczowych

Wybór słów kluczowych nie był łatwym zadaniem, ze względu na niszę, w jakiej działa Klient. Trudno było znaleźć frazy, które byłyby wyszukiwane i dobrze opisywały biznes Klienta. Sprawne korzystanie z dostępnych narzędzi przyniosło jednak rezultat. Udało się dobrać słowa kluczowe, które najtrafniej opisują działalność  Dawida Pajora i mają wyszukiwalność, która pozwala zwiększać widoczność serwisu w sieci.

Optymalizacja

W ramach optymalizacji zmieniliśmy sekcję head. Optymalizacji uległy tagi tytułowe – nasyciliśmy je słowami kluczowymi. Dzięki temu uniknęliśmy popularnej niestety praktyki upychania słów kluczowych na małej puli podstron („keyword stuffing”), co w efekcie poprawiło widoczność witryny.

Nie zapomnieliśmy również o szybkości działania witryny. Dzięki naszym zmianom udało się przede wszystkim poprawić prędkość na urządzeniach mobilnych. Dodaliśmy mapę strony i poprawiliśmy strukturę nagłówków.

Tworzenie treści

Ważne było również stworzenie unikalnych, merytorycznych treści, które mogliśmy wdrożyć. Z jednej strony nasycone były interesującymi nas słowami kluczowymi, z drugiej zaś – tej ważniejszej – były przydatne dla użytkowników.

Linkowanie

Cały czas prowadziliśmy działania z zakresu link buildingu. Posługiwaliśmy się tutaj głównie naszym autorskim zapleczem. Klient posiadał niewielką liczbę linków naturalnych – mniej więcej 10 sztuk – więc w praktyce budowaliśmy profil od zera.

Działania dodatkowe

Poczyniliśmy również dodatkowe działania na stronie zmierzające do poprawy estetyki witryny:

  • uzupełniliśmy brakujące zdjęcia i filmy na stronie,
  • poprawiliśmy wygląd stopki,
  • skorygowaliśmy błędnie wyświetlające się tło podstron, które wychodziło poza ekran,
  • poprawiliśmy meta tagi,
  • zmieniliśmy Open Graph dla Facebooka.

Dzięki płynnej współpracy i sprawnej wymianie informacji udało nam się wykonać wiele dodatkowych prac. Doradziliśmy Klientowi w kwestiach związanych z wpływem na pozycjonowanie strony tworzonych przez niego treści. Otrzymywał z naszej strony pełne konsultacje, także z obszarów wykraczających poza samo pozycjonowanie.

Dodatkowo poprawiliśmy estetykę odnośników do bardzo ważnych dla Klienta kanałów social media, z których na co dzień korzysta i pokazuje w nich swoje triki.