Kompleksowa analiza strony internetowej pod kątem widoczności w wynikach wyszukiwarki.
Jeśli posiadasz sklep internetowy, stronę usługową, portal lub blog i chcesz:
skontaktuj się z nami! Przygotujemy audyt SEO, który odpowie na Twoje potrzeby i nurtujące Cię pytania.
Audyt SEO to skrupulatna analiza Twojej strony internetowej pod kątem spełniania kryteriów stosowanych przez roboty wyszukiwarki Google.
Sprawdzana jest nie tylko poprawność wykonania witryny (kod, struktura, technologia), ale przede wszystkim nasycenie i jakość treści, profil linkowy i widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Audyt SEO stanowi zatem doskonały wstęp do dalszej promocji strony www w Google poprzez pozycjonowanie.
Co wyróżnia nasze audyty SEO stron internetowych?
Analizy oparte są na elementach istotnych z punktu widzenia procesu pozycjonowania i efektywności prowadzonych działań SEO.
Otrzymany od nas raport poza wskazaniem elementów do poprawy, zawierać będzie klarowne wytyczne i rekomendacje, dzięki czemu dużo szybciej i łatwiej wdrożysz sugerowane zmiany pod kątem SEO.
W audytach SEO skupiamy się na najważniejszych dla Ciebie frazach kluczowych (money keywords i mid-tail) – naszym priorytetem jest widoczność Twojej witryny w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google.
Raport z analizy strony otrzymasz w przejrzystej formie – zarówno Ty, jak i Twój webmaster czy specjalista IT nie będziecie mieli problemu z jego zrozumieniem i interpretacją zmian optymalizacyjnych.
Możliwość modułowego skonstruowania audytu SEO – dzięki temu otrzymasz analizę dokładnie dopasowaną do swoich potrzeb, złożoną z tych elementów, które Cię interesują.
Wiemy, że samo wskazanie elementów strony wymagających poprawy bądź optymalizacji to za mało – dlatego w ramach naszych audytów SEO zawsze otrzymasz konkretne wytyczne i rekomendacje działań. Na podstawie wskazówek i zaleceń można będzie wprowadzić poprawki i modyfikacje w Twojej strategii, aby pozycjonowanie stron było skuteczne!
Pełen pakiet audytu składa się z trzech modułów, w których zbadamy wszystkie czynniki SEO on-site i off-site. Zaczynamy od audytu aspektów technicznych.
W następnym kroku analizie poddajemy profil linków, a na koniec weryfikujemy statystyki Google Search Console i Google Analytics.
Po tak przeprowadzonym audycie otrzymasz nie tylko raport z aktualnego stanu witryny, ale i gotowe rekomendacje. Ty decydujesz, który moduł zostanie poddany analizie SEO.
Audyt jest przeprowadzany przez Specjalistę SEO, dzięki czemu nasze analizy na tle darmowych rozwiązań wyróżnia indywidualne podejście do każdego serwisu internetowego.
Nasz Specjalista wspiera się narzędziami weryfikującymi całą witrynę, aby na podstawie uzyskanych informacji wyciągnąć wnioski i zaproponować rekomendacje.
Sam raport jest tworzony ręcznie z wykorzystaniem analiz oraz doświadczenia w pozycjonowaniu stron. Masz pewność, że nasz raport nie będzie wynikiem zautomatyzowanego programu operującego na zmiennych, tylko rzetelną interpretacją doświadczonego Specjalisty SEO.
Przygotowany raport SEO ma przejrzystą formę i dokładnie tłumaczy każde zagadnienie. Dzięki temu ani Ty, ani Twój specjalista IT nie będziecie mieli problemów z interpretacją wyników.
Przy zidentyfikowanym problemie wskazujemy rekomendowane działania naprawcze. W raporcie skupiamy się na elementach istotnych z punktu widzenia procesu pozycjonowania i efektywności prowadzenia działań SEO.
Po otrzymaniu raportu masz możliwość konsultacji. Dzięki temu na wszelkie pytania uzyskasz odpowiedź podczas rozmowy ze Specjalistą.
Chętnie podzielimy się swoją wiedzą, wyjaśniając, dlaczego konkretne rozwiązania są dla Ciebie optymalne.
Po takiej rozmowie będziesz wiedzieć, na co w przyszłości zwracać uwagę podczas modyfikacji swojej strony czy tworzenia nowych podstron w serwisie.
Audyt SEO to usługa jednorazowa. Nie ma potrzeby wiązania się umowami czy zobowiązaniami. Wycena zostanie przygotowana indywidualnie.
Bierzemy pod uwagę wiele aspektów twojego serwisu, m.in. wielkości witryny, cel oraz zakres wybrany do weryfikacji. Audyt jest oparty na konstrukcji modularnej, na pełną analizę składają się 3 moduły.
Możesz wybrać tylko te zagadnienia, które Cię interesują, np. skupić się na profilu linków i analizie ruchu, bądź optymalizacji technicznej.
Dzięki audytowi SEO w prosty i przejrzysty sposób poznasz mocne i słabe strony swojej witryny, zweryfikujesz kierunek strategii pozycjonowania, a przede wszystkim poznasz elementy strony, których optymalizacja pozwoli szybciej uzyskać zamierzony efekt biznesowy.
Sytuacje, w których warto przeprowadzić audyt SEO:
Twoja witryna dopiero powstała i chcesz sprawdzić, które elementy wymagają poprawy lub utrudniają proces pozycjonowania.
Dzięki audytowi SEO uwzględnisz te aspekty, których webmaster nie brał pod uwagę podczas projektowania serwisu.
Twoja strona, silnik sklepu lub sam szablon uległy zmianie? Skorzystaj z audytu, aby nie stracić wypracowanych wcześniej widoczności i ruchu organicznego do swojej witryny.
Pozycjonujesz stronę samodzielnie już jakiś czas, ale prowadzone działania nie przynoszą rezultatów w postaci zwiększonej widoczności w wyszukiwarce Google.
Masz zastrzeżenia do działań podejmowanych w ramach usługi pozycjonowania. Nasz audyt będzie alternatywnym spojrzeniem i weryfikacją, czy strategia SEO przynosi zamierzone efekty.
Nie będziemy oceniać pracy freelancera bądź agencji, ale wskażemy elementy warte rozwoju i poprawy.
Nie śledzisz bieżących trendów SEO i nie współpracujesz z agencją czy freelancerem, ale raz na jakiś czas chcesz odświeżyć optymalizację swojej strony www.
Przeprowadzenie audytu i wdrożenie rekomendacji pozwoli Ci utrzymać widoczność i ruch organiczny pomimo zmian algorytmów.
Twoja strona nigdy nie była pozycjonowana i chcesz sprawdzić, czy warto się tym zająć profesjonalnie w przyszłości. Audyt SEO to badanie, które wskaże Ci możliwe kierunki rozwoju serwisu i cele, jakie możesz osiągnąć dzięki niemu.
Początki naszej firmy sięgają 2009 roku. Od samego początku zajmujemy się SEO i SEM. Dzięki tak dużemu doświadczeniu doskonale wiemy, jak Google modyfikowało swoją wyszukiwarkę na przestrzeni czasu.
Z naszych usług skorzystało już ponad tysiąc firm, a potwierdzeniem naszych kwalifikacji są uzyskane referencje.
Przygotowanie audytu powierzyliśmy Grupie TENSE, która świetnie wywiązała się z zadania.
Po zakończonej weryfikacji linków przychodzących do serwisu homebook.pl otrzymaliśmy od Specjalisty ds. SEO szczegółowe podsumowanie tego, jak m.in. wygląda profil linkowy – w ujęciu ilościowym i jakościowym, które źródła są warte uwagi, jakie adresy są najchętniej linkowe przez użytkowników oraz jakie typy linków prowadzą do serwisu.
Analiza strony internetowej poprzedzona będzie rozmową z Twoim doradcą, tak abyśmy mogli zwrócić uwagę na konkretne oczekiwania, problemy ze stroną i cel zamówienia audytu SEO.
To właśnie na tym etapie ustalimy, jakie frazy kluczowe są dla Ciebie najważniejsze i dobrze opisują działalność Twojej firmy. Gdy sprecyzujesz już swoje oczekiwania oraz wybierzesz odpowiedni zakres działań – przystępujemy do pracy.
Korzystając z różnych narzędzi (m.in. Screaming Frog, Sitebulb, Ahrefs, SEMSTORM, SENUTO, Surfer SEO) oraz własnych, dedykowanych rozwiązań Specjalista SEO bada krok po kroku wszystkie elementy w obrębie witryny i poza nią mające bezpośredni wpływ na jej aktualną widoczność w Google.
Znalezione błędy czy braki priorytetyzowane są w zależności od wpływu na pozycje i indeksowanie strony – dzięki temu, zawsze wiesz, które rekomendacje należy wdrażać w pierwszej kolejności.
Do każdego audytu SEO otrzymasz przykłady, wyjaśnienie lub załączniki – będziesz mieć pewność, że nasze wytyczne poparte są konkretnymi przesłankami.
Raport to przejrzysty spersonalizowany dokument. Jest skonstruowany tak, aby nikt, kto pracuje nad rozwojem strony internetowej, nie miał problemu z jego oceną i interpretacją oraz realizacją zawartych w nim wytycznych.
Zdajemy sobie sprawę z różnorodności potrzeb poszczególnych stron internetowych, dlatego nasz audyt podzieliliśmy na 3 odrębne części. Podczas pierwszej rozmowy zaproponujemy Ci właściwe dla Twojego serwisu moduły, na których najlepiej się skupić. Każdy z modułów zostanie wyceniony indywidualnie, opierając się na konstrukcji Twojego serwisu.
Dzięki konstrukcji modularnej możemy skupić się wybranej części on-page bądź off-page.
Wybierz interesujące Cię części i otrzymaj dokładnie to, czego potrzebujesz:
W ramach tej części audytu strony analizowany jest szereg parametrów typowo technicznych – m.in. przekierowania, błędy krytyczne dotyczące indeksacji, nagłówki, meta-tagi, treści w obrębie strony głównej i podstron, mikrodane, shallow content, nawigacja w obrębie serwisu, obsługa na urządzeniach mobilnych itp.
2.3 Nadmiarowe nagłówki h1
Na części podstron znajduje się więcej niż jeden nagłówek h1. Nadmiarowe nagłówki h1 należy zmienić na nagłówki niższego rzędu np. h2, h3 … h6 lub inne elementy blokowe. W przypadku, gdy nadmiarowy nagłowek h1 jest pusty (np. ma postać <h1 style=”text-align:justify”> </h1>, <h1 style=”text-align:center”> </h1>) można go usunąć z kodu.
Szczegółowe zagadnienia modułu 1:
Jeśli dodatkowo interesuje Cię profil linkowy Twojej domeny, to w tym module Specjalista oceni liczbę linków i rozkład anchorów, sprawdzi źródła linkowania, wskaże potencjalnie problematyczne linki, zbada widoczność strony pośród wyników wyszukiwania Google (SERP) i punkty zwrotne w historii domeny.
Szczegółowe zagadnienia modułu 2:
Dopełnieniem części II audytu SEO może być analiza i odpowiednia interpretacja danych w narzędziach Google – m.in. widocznych komunikatów, błędów, poprawności mapy witryny, czy błędów indeksacji. Zaprezentujemy kluczowe statystyki w Google Analytics i przedstawimy, jak wygląda ruch użytkowników na Twojej stronie.
Szczegółowe zagadnienia modułu 3:
Więcej informacji o technicznych elementach audytu SEO znajdziesz na naszym blogu:
10 kluczowych porad jak wykonać audyt SEO – poznaj tajemnice pozycjonowania
Analiza strony jest tak naprawdę pierwszym krokiem do skutecznego pozycjonowania strony internetowej.
Poprzedza optymalizację – czyli proces wdrożenia zmian SEO w serwisie internetowym. Jeśli zatem w dopiero rozważasz usługę pozycjonowania i chcesz ocenić jakość prowadzonych przez nas działań, zamówienie audytu SEO jestdoskonałym rozwiązaniem.
Dowiesz się, na co kładziemy nacisk, jakie elementy warto optymalizować i co będzie stanowić kluczowy punkt strategii SEO.
Wszystkie rekomendacje opieramy na grupie najważniejszych dla Ciebie fraz kluczowych i możliwościach wzrostu ruchu.
Jeśli po naszym audycie SEO zdecydujesz się na współpracę w zakresie pozycjonowania Twojej strony w wyszukiwarkach, możesz liczyć na wiele korzyści finansowych i spory rabat na już wykonany audyt SEO.
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.
Zależnie od liczby wybranych części na końcowy raport należy poczekać od 5 do 15 dni roboczych.
Jest to czas niezbędny na dokładną analizę strony, zebranie materiałów i opracowanie rekomendacji.
Cena audytu SEO Twojej strony www uzależniona jest od kilku czynników. Najpierw musisz zdecydować, które części analizy SEO są dla Ciebie istotne.
Następnie, sprawdzamy wielkość Twojej strony internetowej lub sklepu i technologię, w jakiej została wykonana. Na tej podstawie nasz Doradca oszacuje czas potrzebny na sporządzenie audytu oraz przedstawi Ci szczegółowy cennik.
W większości przypadków przekazanie nam dostępów nie jest konieczne. Natomiast jeśli ma on ma zawierać analizę danych z Google Analytics lub Google Search Console, a narzędzia te nie są jeszcze zainstalowane na Twojej stronie, wówczas możemy wykonać taką integrację za Ciebie.
Dane dostępowe do strony (do serwera FTP oraz panelu zarządzania – CMS) będą nam potrzebne, jeśli poza audytem SEO zdecydujesz się powierzyć nam wdrożenie rekomendowanych zmian.
Możesz wykonać prostą analizę sam. Skorzystaj z nasze darmowego narzędzia do audytu SEO online i otrzymasz w wyniku w przeciągu dwóch minut.