Audyt SEO

Kompleksowa analiza strony internetowej pod k─ůtem widoczno┼Ťci w Google.

Je┼Ťli posiadasz sklep internetowy, stron─Ö us┼éugow─ů, portal lub blog i chcesz:

  • sprawdzi─ç skuteczno┼Ť─ç prowadzonych dzia┼éa┼ä SEO,
  • dowiedzie─ç si─Ö, dlaczego strona straci┼éa widoczno┼Ť─ç,
  • pozna─ç zalecenia naszych specjalist├│w dla Twojego serwisu

skontaktuj si─Ö z nami! Przygotujemy audyt SEO, kt├│ry odpowie na Twoje potrzeby i nurtuj─ůce Ci─Ö pytania.

Mo┼╝esz skorzysta─ç tak┼╝e z darmowego audytu SEO.

audyty seo
Audyt SEO - co to jest?

Audyt SEO to skrupulatna analiza Twojej strony internetowej pod k─ůtem spe┼éniania kryteri├│w stosowanych przez roboty wyszukiwarki Google.

Sprawdzana jest nie tylko poprawno┼Ť─ç wykonania witryny (kod, struktura, technologia), ale przede wszystkim nasycenie i jako┼Ť─ç tre┼Ťci, profil linkowy i widoczno┼Ť─ç serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane s┼éowa kluczowe.

Audyt stanowi zatem doskonały wstęp do dalszych działań SEO.

Co wyr├│┼╝nia nasze audyty SEO?

Analizy oparte s─ů na elementach istotnych z punktu widzenia procesu pozycjonowania i efektywno┼Ťci prowadzonych dzia┼éa┼ä SEO.

Otrzymany od nas raport poza wskazaniem element├│w do poprawy, zawiera─ç b─Ödzie klarowne wytyczne i rekomendacje, dzi─Öki czemu du┼╝o szybciej i ┼éatwiej wdro┼╝ysz sugerowane zmiany pod k─ůtem SEO.

W audytach SEO skupiamy si─Ö na najwa┼╝niejszych dla Ciebie frazach kluczowych (money keywords i mid-tail) – naszym priorytetem jest widoczno┼Ť─ç Twojej witryny w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google.

Raport z analizy strony otrzymasz w przejrzystej formie ÔÇô zar├│wno Ty, jak i Tw├│j webmaster czy specjalista IT nie b─Ödziecie mieli problemu z jego zrozumieniem i interpretacj─ů zmian optymalizacyjnych.

Mo┼╝liwo┼Ť─ç modu┼éowego skonstruowania audytu SEO ÔÇô dzi─Öki temu otrzymasz analiz─Ö dok┼éadnie dopasowan─ů do swoich potrzeb, z┼éo┼╝on─ů z tych element├│w, kt├│re Ci─Ö interesuj─ů.

Wa┼╝ne

Wiemy, ┼╝e samo wskazanie element├│w strony wymagaj─ůcych poprawy b─ůd┼║ optymalizacji to za ma┼éo ÔÇô dlatego w ramach naszych audyt├│w SEO zawsze otrzymasz konkretne wytyczne i rekomendacje dzia┼éa┼ä. Na podstawie wskaz├│wek i zalece┼ä mo┼╝na b─Ödzie wprowadzi─ç poprawki i modyfikacje w Twojej strategii, aby pozycjonowanie stron by┼éo skuteczne!

Bezpłatna wycena

Zalety audytu SEO

Kompleksowo┼Ť─ç

Pełen pakiet audytu składa się z trzech modułów, w których zbadamy wszystkie czynniki SEO on-site i off-site. Zaczynamy od audytu aspektów technicznych.

W nast─Öpnym kroku analizie poddajemy profil link├│w, a na koniec weryfikujemy statystyki Google Search Console i Google Analytics.

Po tak przeprowadzonym audycie otrzymasz nie tylko raport z aktualnego stanu witryny, ale i gotowe rekomendacje. Ty decydujesz, który moduł zostanie poddany analizie SEO.

Indywidualno┼Ť─ç

Audyt jest przeprowadzany przez Specjalist─Ö SEO, dzi─Öki czemu nasze analizy na tle darmowych rozwi─ůza┼ä wyr├│┼╝nia indywidualne podej┼Ťcie do ka┼╝dego serwisu internetowego.

Nasz Specjalista wspiera si─Ö narz─Ödziami weryfikuj─ůcymi ca┼é─ů witryn─Ö, aby na podstawie uzyskanych informacji wyci─ůgn─ů─ç wnioski i zaproponowa─ç rekomendacje.

Sam raport jest tworzony r─Öcznie z wykorzystaniem analiz oraz do┼Ťwiadczenia w pozycjonowaniu stron. Masz pewno┼Ť─ç, ┼╝e nasz raport nie b─Ödzie wynikiem zautomatyzowanego programu operuj─ůcego na zmiennych, tylko rzeteln─ů interpretacj─ů do┼Ťwiadczonego Specjalisty SEO.

Przejrzysto┼Ť─ç

Przygotowany audyt SEO ma przejrzyst─ů form─Ö i dok┼éadnie t┼éumaczy ka┼╝de zagadnienie. Dzi─Öki temu ani Ty, ani Tw├│j specjalista IT nie b─Ödziecie mieli problem├│w z interpretacj─ů wynik├│w.

Przy zidentyfikowanym problemie wskazujemy rekomendowane dzia┼éania naprawcze. W raporcie skupiamy si─Ö na elementach istotnych z punktu widzenia procesu pozycjonowania i efektywno┼Ťci prowadzenia dzia┼éa┼ä SEO.

Konsultacj─Ö

Po otrzymaniu raportu masz mo┼╝liwo┼Ť─ç konsultacji. Dzi─Öki temu na wszelkie pytania uzyskasz odpowied┼║ podczas rozmowy ze Specjalist─ů. Ch─Ötnie podzielimy si─Ö swoj─ů wiedz─ů, wyja┼Ťniaj─ůc, dlaczego konkretne rozwi─ůzania s─ů dla Ciebie optymalne. Po takiej rozmowie b─Ödziesz wiedzie─ç, na co w przysz┼éo┼Ťci zwraca─ç uwag─Ö podczas modyfikacji swojej strony czy tworzenia nowych podstron w serwisie.

Dedykowana wycena

Audyt SEO to us┼éuga jednorazowa. Nie ma potrzeby wi─ůzania si─Ö umowami czy zobowi─ůzaniami. Wycena zostanie przygotowana indywidualnie.

Bierzemy pod uwag─Ö wiele aspekt├│w twojego serwisu, m.in. wielko┼Ťci witryny, cel oraz zakres wybrany do weryfikacji. Audyt jest oparty na konstrukcji modularnej, na pe┼én─ů analiz─Ö sk┼éadaj─ů si─Ö 3 modu┼éy. Mo┼╝esz wybra─ç tylko te zagadnienia, kt├│re Ci─Ö interesuj─ů, np. skupi─ç si─Ö na profilu link├│w i analizie ruchu, b─ůd┼║ optymalizacji technicznej.

kiedy warto przeprowadzi─ç audyt seo

Kiedy wykona─ç audyt SEO?

Nowa strona www

Twoja witryna dopiero powsta┼éa i chcesz sprawdzi─ç, kt├│re elementy wymagaj─ů poprawy lub utrudniaj─ů proces pozycjonowania.

Dzięki audytowi SEO uwzględnisz te aspekty, których webmaster nie brał pod uwagę podczas projektowania serwisu.

Migracja strony

Twoja strona, silnik sklepu lub sam szablon uleg┼éy zmianie? Skorzystaj z audytu, aby nie straci─ç wypracowanych wcze┼Ťniej widoczno┼Ťci i ruchu organicznego do swojej witryny.

Brak efekt├│w SEO

Pozycjonujesz stron─Ö samodzielnie ju┼╝ jaki┼Ť czas, ale prowadzone dzia┼éania nie przynosz─ů rezultat├│w w postaci zwi─Ökszonej widoczno┼Ťci w wyszukiwarce Google.

Weryfikacja strategii SEO

Masz zastrze┼╝enia do dzia┼éa┼ä podejmowanych w ramach us┼éugi pozycjonowania. Nasz audyt b─Ödzie alternatywnym spojrzeniem i weryfikacj─ů, czy strategia SEO przynosi zamierzone efekty.

Nie b─Ödziemy ocenia─ç pracy freelancera b─ůd┼║ agencji, ale wska┼╝emy elementy warte rozwoju i poprawy.

Od┼Ťwie┼╝enie strony

Nie ┼Ťledzisz bie┼╝─ůcych trend├│w SEO i nie wsp├│┼épracujesz z agencj─ů czy freelancerem, ale raz na jaki┼Ť czas chcesz od┼Ťwie┼╝y─ç optymalizacj─Ö swojej strony www.

Przeprowadzenie audytu i wdro┼╝enie rekomendacji pozwoli Ci utrzyma─ç widoczno┼Ť─ç i ruch organiczny pomimo zmian algorytm├│w.

Przed kampani─ů SEO

Twoja strona nigdy nie by┼éa pozycjonowana i chcesz sprawdzi─ç, czy warto si─Ö tym zaj─ů─ç profesjonalnie w przysz┼éo┼Ťci. Audyt SEO to badanie, kt├│re wska┼╝e Ci mo┼╝liwe kierunki rozwoju serwisu i cele, jakie mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç dzi─Öki niemu.

Przygotowanie audytu SEO powierzyli┼Ťmy Grupie TENSE, kt├│ra ┼Ťwietnie wywi─ůza┼éa si─Ö z zadania.

Po zako┼äczonej weryfikacji link├│w przychodz─ůcych do serwisu homebook.pl otrzymali┼Ťmy od Specjalisty ds. SEO szczeg├│┼éowe podsumowanie tego, jak m.in. wygl─ůda profil linkowy – w uj─Öciu ilo┼Ťciowym i jako┼Ťciowym, kt├│re ┼║r├│d┼éa s─ů warte uwagi, jakie adresy s─ů najch─Ötniej linkowe przez u┼╝ytkownik├│w oraz jakie typy link├│w prowadz─ů do serwisu.

Sandra Kotarska

Ile kosztuje audyt SEO?

Cena audytu SEO Twojej strony www uzale┼╝niona jest od kilku czynnik├│w. Najpierw musisz zdecydowa─ç, kt├│re cz─Ö┼Ťci analizy SEO s─ů dla Ciebie istotne. Nast─Öpnie, sprawdzamy wielko┼Ť─ç Twojej strony internetowej lub sklepu i technologi─Ö, w jakiej zosta┼éa wykonana.

Na tej podstawie nasz Doradca oszacuje czas potrzebny na sporz─ůdzenie audytu oraz przedstawi Ci szczeg├│┼éowy cennik.

Koszt audytu SEO waha się od 2 000 do 10 000 zł.

Jak wygl─ůda audyt SEO?

Do ka┼╝dego audytu SEO otrzymasz przyk┼éady, wyja┼Ťnienie lub za┼é─ůczniki ÔÇô b─Ödziesz mie─ç pewno┼Ť─ç, ┼╝e nasze wytyczne poparte s─ů konkretnymi przes┼éankami.

Raport to przejrzysty spersonalizowany dokument. Jest skonstruowany tak, aby nikt, kto pracuje nad rozwojem strony internetowej, nie mia┼é problemu z jego ocen─ů i interpretacj─ů oraz realizacj─ů zawartych w nim wytycznych.

Zdajemy sobie spraw─Ö z r├│┼╝norodno┼Ťci potrzeb poszczeg├│lnych stron internetowych, dlatego nasz audyt podzielili┼Ťmy na 3 odr─Öbne cz─Ö┼Ťci. Podczas pierwszej rozmowy zaproponujemy Ci w┼éa┼Ťciwe dla Twojego serwisu modu┼éy, na kt├│rych najlepiej si─Ö skupi─ç. Ka┼╝dy z modu┼é├│w zostanie wyceniony indywidualnie, opieraj─ůc si─Ö na konstrukcji Twojego serwisu.

Dzi─Öki konstrukcji modularnej mo┼╝emy skupi─ç si─Ö wybranej cz─Ö┼Ťci on-page b─ůd┼║ off-page.

Wybierz interesuj─ůce Ci─Ö cz─Ö┼Ťci i otrzymaj dok┼éadnie to, czego potrzebujesz:

3 moduły audytu SEO

Analiza On-Site SEO

W ramach tej cz─Ö┼Ťci audytu strony analizowany jest szereg parametr├│w typowo technicznych ÔÇô m.in. przekierowania, b┼é─Ödy krytyczne dotycz─ůce indeksacji, nag┼é├│wki, meta-tagi, tre┼Ťci w obr─Öbie strony g┼é├│wnej i podstron, mikrodane, shallow content, nawigacja w obr─Öbie serwisu, obs┼éuga na urz─ůdzeniach mobilnych itp.

2.3 Nadmiarowe nagłówki h1

Na cz─Ö┼Ťci podstron znajduje si─Ö wi─Öcej ni┼╝ jeden nag┼é├│wek h1. Nadmiarowe nag┼é├│wki h1 nale┼╝y zmieni─ç na nag┼é├│wki ni┼╝szego rz─Ödu np. h2, h3 … h6 lub inne elementy blokowe. W przypadku, gdy nadmiarowy nag┼éowek h1 jest pusty (np. ma posta─ç <h1 style=”text-align:justify”>┬á</h1>, <h1 style=”text-align:center”>┬á</h1>) mo┼╝na go usun─ů─ç z kodu.

Szczegółowe zagadnienia modułu 1:

  1. Przekierowania (m.in. www/non-www, http/https, stron bli┼║niaczych, wildcard, trailing slash).
  2. Duplikaty wewn─Ötrzne (np. tre┼Ťci, sortowania, r├│┼╝ne formy adres├│w URL np. przyjazne i nieprzyjazne).
  3. Sekcja HEAD (unikalne title, description, optymalizacja pod frazy).
  4. Optymalizacja nagłówków H1, H2 itd. (struktura, frazy).
  5. Robots.txt (odblokowanie zasob├│w, zablokowanie ma┼éowarto┼Ťciowych element├│w strony, dodanie sitemapy).
Analiza link buildingu oraz widoczno┼Ť─ç strony

Je┼Ťli dodatkowo interesuje Ci─Ö profil linkowy Twojej domeny, to w tym module Specjalista oceni liczb─Ö link├│w i rozk┼éad anchor├│w, sprawdzi ┼║r├│d┼éa linkowania, wska┼╝e potencjalnie problematyczne linki, zbada widoczno┼Ť─ç strony po┼Ťr├│d wynik├│w wyszukiwania Google (SERP) i punkty zwrotne w historii domeny.

odsy┼éaj─ůce domeny - audyt link├│w

Szczegółowe zagadnienia modułu 2:

  1. Liczba linków i rozkład anchorów.
  2. Źródła linkowania.
  3. Potencjalnie problematyczne linki.
  4. Frazy w TOP10 i TOP50 + wzrost ruchu.
  5. Historia linkowania i ewentualne punkty zwrotne.
  6. Frazy, na kt├│re strona ma du┼╝o wy┼Ťwietle┼ä, ale ma┼éo klikni─Ö─ç (niezb─Ödny dost─Öp do GSC).
  7. Analiza Broken Links.
Statystyki w Google Analytics (GA) oraz Google Search Console (GSC)

Dope┼énieniem cz─Ö┼Ťci II audytu SEO mo┼╝e by─ç analiza i odpowiednia interpretacja danych w narz─Ödziach Google – m.in. widocznych komunikat├│w, b┼é─Öd├│w, poprawno┼Ťci mapy witryny, czy b┼é─Öd├│w indeksacji. Zaprezentujemy kluczowe statystyki w Google Analytics i przedstawimy, jak wygl─ůda ruch u┼╝ytkownik├│w na Twojej stronie.

zmiana widoczno┼Ťci - analiza serwisu

Szczegółowe zagadnienia modułu 3:

  1. Analiza komunikatów i błędów w GSC.
  2. Mapa witryny XML (sitemap.xml).
  3. Analiza błędów 404 w GSC.
  4. Poprawno┼Ť─ç zainstalowania kodu ┼Ťledz─ůcego GA (np. osadzenie w kodzie, obecno┼Ť─ç na wszystkich podstronach, w wersji mobilnej).
  5. Statystyki ruchu ze względu na źródła pochodzenia.
  6. Współczynnik odrzuceń.
  7. Średni czas przebywania na stronie.
  8. Podstrony generuj─ůce najwi─Öcej ruchu organicznego.
  9. Bezpieczeństwo i ręczne działania.

Wi─Öcej informacji o technicznych elementach audytu SEO znajdziesz na naszym blogu:
10 kluczowych porad jak wykona─ç audyt SEO ÔÇô poznaj tajemnice pozycjonowania