Twoim kreatywnym zadaniem jest zaprojektowanie wirusowej kampanii na Instagram nakierowanej na wzrost świadomości nowego produktu wprowadzanego na rynek i nazwy firmy przed Black Friday.
Celem kampanii jest zaangażowanie użytkowników i zdobycie jak największych zasięgów naszych treści.
Nasz produkt to zestaw kluczy nasadowych. Nasza firma nazywa się pkTOOLS. Produkt wyróżnia się na rynku 10-letnim okresem gwarancji, niebywałą jakością wykonania i wytrzymałością, która pozwoli go wykorzystać nie tylko hobbystycznie, ale także profesjonalnie, np. w warsztacie samochodowym.
Na potrzeby kampanii promocyjnej wymyśl odpowiednie hashtagi, scenariusze wideo i treści postów, jakie powinny być użyte wraz z emoji właściwymi dla branży. Możesz także wymyślić konkursy i wyzwania, w których kreatywność użytkowników może przyczynić się do wzrostu zasięgów. W opisie konkursów zamieść precyzyjny brief postępowania.